Da var jeg ruger igjen :)

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Hadde 2 eskimoer på frys, det ene overlevde dessverre ikke men det andre fikk jeg satt inn :) ett 4 delt perfekt egg (håper jeg ) :)

Skal visst gå på Klexane (blodfortynnende) denne gangen, som skal forhåpentligvis gjøre det optimalt for fosteret og forebygge at jeg aborterer. Noen som har lyst å dele litt erfaringer ang Klexane?

Så kryss fingrene for meg jenter, blir nok noen sinsykt lange 14 dager fremover.

Gratulerer som ruger! Håper eskimoen fryser seg fast i 9 mnd! Hihi:) Som å sette tunga på lyktestolpe:):)

Lykke til med eskimoen!!! :) har dessverre ingen erfaring med klexane!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer som ruger. Jeg bruker Fragmin, det er så å seg samme som klexane, og jeg er blitt gravid for første gang med IVF :)

Gratulerer som ruger :D ingen erfaring med Klexane desverre.

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

ååh fyy F.... værste sprøyta jeg noen gang har tatt!! :( Svir jo helt sykt jo..
Dere som ikke har erfaring med klexane, vær glad for det. hehe..

ååh fyy F.... værste sprøyta jeg noen gang har tatt!! :( Svir jo helt sykt jo..
Dere som ikke har erfaring med klexane, vær glad for det. hehe..
Syns ikke den svir så ille jeg.. Men prøv å klype deg selv skikkelig hardt når du løfter opp hudfold for å stikke i, d kan hjelpe

Gratulerer som ruger! :) Skal krysse fingrene for dere! :)
Jeg gikk på klexane ved forrige forsøk, og da ble jeg jammen gravid, og det med begge eggene som ble satt inn! :)
Men ja, den svir noe.. Men som hestehoven sier, klip godt i huden, da er det liksom det du kjenner mest! :)

Gratulerer som ruger på et flott frysegg! jeg har ingen erfaring med Klexane, men jeg skal gå på Albyl-e denne gangen - og det er også blodfortynnende... Håper det er det som skal til! Rug godt og lenge:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer som ruger!!!! :D

Gratulerer som ruger!! :)
Må selv gå på fragmin som blir det samme som klevaxine + alby-e blir vant til de som om man ikke liker de sprøytene!

lykke til :) måtte rugeperioden vare 9mnd!
jeg bruker blodfortynnende, men fragmin!

Tusen takk alle sammen <3
Sprøyta idag gikk mye bedre, kløyp meg selv skikkelig hardt og det hjalp masse :) takk for tipset ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye!! Jeg har brukt klexane. Ja det svir, men det er litt avhengige av plassering. Jeg fant ut etterhvert at noen steder i magen er bedre. Fragmin er kanskje litt bedre men jeg synes nålet er mye tykkere enn klexane.

Back
Topp