Da var jeg operert! (bukplastikk)

Jantala

Betatt av forumet
Da var det overstått.  Har skrevet litt om det på bloggen for de som ønsker å lese der og. (jannenatalie.com).

vurderer å ikke legge ut før-bildene på bloggen, men skal vise dem til dere her etterhvert;)

Har overaskende lite vondt!  Jeg trodde jeg skulle sitte med store smerter. ihvertfall ut ifra reseptene jeg har fått.  river godt når jeg er ute å går da selvfølgelig, men når jeg sitter i ro sånn som nå så går det helt helt fint=)  Kan jo være jeg føler meg mer mørbanket i mårra da..
Jeg har jo flere migreneanfall i uka, og tar sjelden noe for det lenger, så det kan jo være jeg har veldig høy smerteterskel og..

gleder meg til tirsdag jeg nå!  Skal ta ut drenet på mandag.
Jeg har veldig angst for blod, så hver gang jeg ser drenet så blir jeg kvalm og svimmel. Helt sykt. Blir sånn av små kutt også.  Eksen min bor hos oss nå, så han hjelper meg heldigvis med drenet, mens jeg holder meg for ørene (Lager surklelyder når han tømmer blodet fra en vakumbalong og ned i en pose..grøss!) og prøver å lukke øynene å se en annen vei.

Rart å tenke på at magen ikke lenger er slik som den var i går. Skal bli spennende å se hvordan den ser ut.

Operasjonen tok litt lenger tid en de hadde beregnet. ca tre timer fikk jeg høre.  Og så hadde jeg begynt å skjelve veldig under oppvåkningen av narkosen.. De skulle skrive det i ett sånt legebrevgreier slik at de har utstyt klart ved en ev. neste narkose.

De siste dagene har jeg vippet litt frem og tilbake på om jeg skulle gjennomføre dette eller ikke, men så langt er jeg veldig glad for at jeg gjore det.

Så heldig du er som har fullført bukplastikk!!
Det vil jeg og! En av mine største ønsker for tiden!!

åh så spennende.var det mye de måtte ta?
går du "bøyd" ?
jeg skal også gjøre det,og fikk beskjed at jeg kom til å gå bøyd første uka(skal også sy magemusklene da,så kan hede det er derfor)
gleder meg veldig,samtidig som jeg gruer meg.
håper du vil legge ut før og etter bilder!!!

ORIGINAL: dripdrop

Så heldig du er som har fullført bukplastikk!!
Det vil jeg og! En av mine største ønsker for tiden!!

ORIGINAL: stoltmortil4

går du "bøyd" ?
jeg skal også gjøre det,og fikk beskjed at jeg kom til å gå bøyd første uka(skal også sy magemusklene da,så kan hede det er derfor)

Du kommer til å gå bøyd mye lenger enn den første uka.. Det er mere de første fire ukene [8D]
TS: Gratulerer med gjennomført operasjon.. Det er ganske nøyaktig 1 år siden jeg tok min nå.. Er sinnsykt fornøyd [:D] Ikke hadde jeg vondt jeg heller, var like overrasket som deg.. [:D] Jeg ville gjort det igjen, omså hver uke! [:)]

Grattis med vel overstått [:D]
Heldig.. Kunne tenkt meg det selv.

Kan jeg spørre hva du måtte betale?

ORIGINAL: Charl0tte

Grattis med vel overstått [:D]
Heldig.. Kunne tenkt meg det selv.

Kan jeg spørre hva du måtte betale?

takk=)
45 000 ! O_O

ORIGINAL: stoltmortil4

går du "bøyd" ?

Kommer med før og etter bilder når jeg har fått av alt og ikke er gul og blåsvart^^
Går ganske så bøyd ja!  tenker jeg sover i stresslessen i natt.  Jeg sydde ikke magemusklene da, så jeg vet ikke helt hvor lenge jeg går bøyd, men det blir nok en stund for at arret skal gro bra.

Legen kommenterte at jeg hadde mye hud, både før og etter operasjonen så de tok nok litt.. Husker ikke hvor mye han sa.  Jeg var litt overasket etter første konsultasjonen hvor jeg fikk beskjed om at jeg trengte FULL bukblastikk, og ikke mini, siden ikke magen min hang når jeg sto oppreist.  Ei jeg kjenner fikk mini, og hennes mage hang.. Det har sikkert noe med at jeg er så lav og ville endt opp med navlen nedi trusa..

Jeg hadde lite fett på magen sa han men de tok 650 ml.  Det er litt mye er det ikke?   Fettsugde sideflesket.  Skal bli spennende å se resultatet^^

ORIGINAL: Ripley

Gleder meg til å se bilder!

Og kan tro man føler seg litt mer mørbanket i morgen, når den værste morfinrusen er ute av kroppen. [8D]

Så håper jeg du er "på beina" fort igjen.

(ellers var det hyggelig å se deg igjen nalille, er leeeeenge siden jeg har sett deg her på BV[;)])

Takk! =D =D

Back
Topp