Kriistin
Betatt av forumet
31 idag
Jippi!! Var også hos gynokologen på kontroll igår, og alt var bra[:)]
Guttene er litt mindre enn det de ville vært om det kunn var en baby,men gynokologen var veldig fornøyd med vekten deres. Tvilling 1, var nå 1450 gram. Tvilling 2 var oppe i 1650 gram.
Ellers så var ikke urin og blodtrykk så kjempe mye å skryte av.. De fant litt eggehvite i urinen og blodtrykke var veldig høyt for å være meg, pluss at jeg har hatt hevelse i fingrer og legg/tær den uken..
Men skal tilbake på fredag i neste uke for å følge det opp! Så håper det er bra igjen da
Legger med et bilde a min stooore kjærlighets mage![;)] hehe! Ellers så håper jeg at ALLE dere søte juni jenter har en fantastisk helg[:)]

Jippi!! Var også hos gynokologen på kontroll igår, og alt var bra[:)]Guttene er litt mindre enn det de ville vært om det kunn var en baby,men gynokologen var veldig fornøyd med vekten deres. Tvilling 1, var nå 1450 gram. Tvilling 2 var oppe i 1650 gram.

Ellers så var ikke urin og blodtrykk så kjempe mye å skryte av.. De fant litt eggehvite i urinen og blodtrykke var veldig høyt for å være meg, pluss at jeg har hatt hevelse i fingrer og legg/tær den uken..
Men skal tilbake på fredag i neste uke for å følge det opp! Så håper det er bra igjen da

Legger med et bilde a min stooore kjærlighets mage![;)] hehe! Ellers så håper jeg at ALLE dere søte juni jenter har en fantastisk helg[:)]