Da var jeg i gang da

Råsa Muffin!

Gift med forumet
med trening / slanking igjen [:D][:)]

Jeg tok mål av lår, overarmer, mage, midje og bryst .. Veide meg og tok første økten med trening med hun Jillian Micheals! Holdt på å gi opp flere ganger i løpet av de 25 minuttene, men jobbet meg gjennom .. er såå støl i bena [8D][:D] Men det lover jo godt[:D]

Jeg er imponert.. jeg mangler sååå på motivasjon for tiden jeg, har ikke lyst til å spise fornuftig eller trene - og så blir jeg så sur på meg selv når jeg ser at vekta kryper feil vei [:-]

Lykke til Råååsa! [:D] Jeg har enda ikke hivd meg på 30 ds, men har lasta det ned, så planen er å starte snart.. Haha..

ORIGINAL: Almyrida81

Lykke til Råååsa! [:D] Jeg har enda ikke hivd meg på 30 ds, men har lasta det ned, så planen er å starte snart.. Haha..

Haha! Det er sånn det har vært hos meg og, lasta det ned da det begynte å bli snakk om den her inne.. Men begynte ikke før i går [8D] Men det var faktisk morsomt assa.. Og jeg haaater virkelig å trene [:-][:)]

Lenemor : Den kommer den kommer den motivasjonen vettu [:)]

Også tok jeg før - bilder da, og det så faktisk værre ut enn jeg trodde, så DET var en motivasjon i seg selv [:)]

Så flink du er [:D] har lasta ned jeg og, moter meg opp til å begynne, men jeg jobber hele tiden og er så sliten... at når jeg har ledig tid føler jeg mest for å gomle snop på sofaen og slappe av... men etter påske MÅ jeg til pers [:D] Du får gi meg tips underveis [:D]

Så flink du er snuppa, dette klarer du.

Jeg finner heller ikke motivasjonen, men håper at i løpet av dette året at den kommer te bake igjen.

Åh, hver gang jeg leser overskriften her så tror jeg at det er Ariada88 som er igang... [:-]

ORIGINAL: lenemor

Åh, hver gang jeg leser overskriften her så tror jeg at det er Ariada88 som er igang... [:-]

Jeg og[:D] hehe

Prøvde meg på 30 ds for ei stund siden og merka raskt resultater, men så ble jeg syk og måtte ha opphold, vel, har ikke kommet igang igjen enda, men etter påske da MÅÅÅÅ jeg!! De første dagene var værst for på dag to og tre husker du hvor mye som gjenstår før man er ferdig[&:] men på dag 4 ca merker man allerede forbedring så da kommer motivasjonen sigende igjen[:D] LYKKE TIL og stå på, dette klarer du helt fint![:D]

Back
Topp