Da var jeg hjemme...

KathMor

Forumet er livet
.. alene.... og jeg er DØNN sliten etter helga.... JAIKS.... Sitter i pyjsen, jeg har vært i barnehagen i Pysj/joggings - men det gjør jeg hver dag da [8D] Nå burde jeg vaske, støvsuge, vaske klær, rydde..... men jeg er igjen som en vissen potteplante.... Skal vel ikke klage når bille sover fra 18.30 til 02... men etter det er det hver 2-3 time igjen - og ikke sove noe særlig etter 07... Og EMma som ikke sover i helgen - da går det i ett! Men hatt en fin helg da - det setter jeg så veldig stor pris på [:)]

har brukt sånn 10 minutter på disse få ordene *ler*

Flere som er hjemme i dag?

I'm home!! [:D] Har fri i dag.

Så mini er levert i barnehagen, ja jeg gikk også i joggebukse [8D][:D] Deilig!
Nå ble jeg så sulten at jeg baker brød med ost, skinke og purre inni. Gleder meg til det er ferdig snart [:D][:D]
Fant ut at vanlig skive ville jeg ikke ha. Så da måtte jeg bake. [:D] Sambo kommer til å få sjokk når han våkner. [8D]

ÅÅååhhh det hørtes godt ut!!! Går det ann? for å spørre dumt! Så deilig! [:D][:D]

Vi er også hjemme. Dugnad her i dag. Nå skal stua bli fiiin!!![:D][:D] Får besøk i ettermiddag og i morgen ettermiddag..[8D]
Godt med et spark bak av og til![;)]
Hører lille Marihøne klynker inne på rommet, så amming og bleieskift aller først![:D]

ORIGINAL: KathMor

ÅÅååhhh det hørtes godt ut!!! Går det ann? for å spørre dumt! Så deilig! [:D][:D]
Hehe.. Ja. Hvis du lurer på hvordan jeg gjør det så lager jeg først en pizza bunn deig ting. SÅ fyller jeg den med skinke, purre og ost. Lager den til ett børd og steiker det [:D]

Å det er fantastisk godt!

har akkurat levert.. litt treige i dag vi.

Skal bare handle og få veid Heine i dag.. ellers hjemme. Avslapping og litt husarbeid.

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: KathMor

Hehe.. Ja. Hvis du lurer på hvordan jeg gjør det så lager jeg først en pizza bunn deig ting. SÅ fyller jeg den med skinke, purre og ost. Lager den til ett børd og steiker det [:D]

Å det er fantastisk godt!

Ohhhh - notert! Greit å huske - mmmmmm[:D]

er også hjemme i dag, eller har jo lesedager jeg...[&o]

har vært på 2 års kontroll til legen i dag, bare prating der også, ikke noe vis hva du kan hos oss... spurte bare om han kunne d...

MÅ ha lest ferdig de 15 siste sidene innen 12... så snakkes!

Back
Topp