Da var jeg ferdig på ul

VilSåGjerne

Forumet er livet
hadde 6 folikker på ene siden og 9 på andre siden[:D] fleste parten av eggene ble målt til 14 mm, noen på 12mm og ett på 11mm(vet ikke hvor store de var sist, jeg spurte litt mere denne gangen enn sist[:)])

skal fortsette med samme dose puregon fram til lørdag, eggløsningsprøyten skal settes på søndag,
og allerede på tirsdag skal vi ta ut eggene[:D] en dag før jeg hadde trodd[:D]

lurer på hvor mange egg de får ut denne gang. sist økte jeg  12 egg til 17 egg..... så blir spennende dette her[:)]

så glad nå[:D]

Heier såå på deg snuppa! [:)]

Kjempe bra. [:)][:D][:)]

Dette høres bra ut, det ser ut som at det kan bli 15 modne egg denne gangen, dersom det ikke dukker opp noen flere som ligger gjemt bak de andre folliklene. Da regner jeg med at foliklene dine vokser 2 mm i døgnet - da blir defleste rundt 20 mm og den minste kanskje 18-19 mm, det skal holde.

Lykke til med el sprøyta og uttaket til mandag, denne gangen funker det nok bedre snuppa og noen på frys krysser jeg fingrene for også.

tusen takk alle sammen[:D]

ja denne gang håper jeg virkelig at vi kan fryse noen, det hadde vært så bra[:D]

ORIGINAL: livslyst

Så bra! Fikk rett jeg da.[:D] Følte det på meg at det var 15...
Skal vi se... Hvilke følelser har jeg for resultatet da.... Må jo være GRAVID!! 

riktig[:D]

Dette love bra[:)][:)]

ORIGINAL: Line84

Så utrolig bra[:D]

Jeg skal jo på ultralyd i morgen. Er veldig spennt!!

Back
Topp