Da var jeg ferdig med noen..

Horomonella

Gift med forumet
gaver [8D] [:D] Har kjøpt farsdags-gave til fattern, har igjen til sambo fra ungene..[:D]
Så må jeg kjøpe bursdagsgave til fattern og bestefaren min som har bursdag samme dag (5.desember), jeg har både kjøpt og pakket inn bursdagsgave til ei lita jente som har bursdag 1.desember..
Og jeg har kjøpt og pakket inn 3 julegaver, holder på med nr. 4.. [:D]
Så da har jeg igjen 10 julegaver, 2 bursdagsgaver og 1 farsdagsgave.. Jaja, jeg har i vertfall begynnt[:D]
Hater å måtte sitte inne å bestille alt over nett, det tar så innmari mye tid før man finner akkurat det man vil ha, også tar det lang tid før det kommer i posten. Men har ikke så mye annet valg i år, desverre!

Så deilig å være i gang.. Har alt for mange å kjøpe til jeg da og med denne bekkenløsningen er det jaggu ikke enkelt å "fly" fra senter til senter [&:]

Er det av samme grunn du må bestille ting på nettet?

Flink du er da!!! har ikke kommet igang med noe julegave greier ennå, har endel jeg må kjøpe til...[&:] Men har tenkt endel så tror jeg vet hva jeg skal kjøpe til de forskjellige...Har også fire bursdags gaver jeg må få kjøpt før jul...

Har også begynt å handle gaver over nettet, så nå ligger det faktisk noen og venter på posten og noen ligger enda i pakken oppe. Må begynne å pakke dem inn snart, men da må jeg få kjøpt noe gavepapir. De begynner vel snart å selger det på ikea håper jeg.
Delig med alt som er unnagjort.

Kjenner jeg begynner å stresse litt nå ja[:)]

såå herlig å få begynt da!
Jeg har såå mye å gjøre også så jeg blir helt stressa av tanken!
Men får vel begynne first thing neste lønning!!!!

Du er flink du!!!! Har ikke begynt å handle julegaver ennå jeg, men lista begynner å bli klar. Har stort sett skrevet ned hva jeg skal kjøpe til de fleste og sånnt da. Så da har jeg planlagt det meste. Så når jeg skal ut å handle så er det stort sett bare plankekjøring.

Forresten.... når er farsdag?????? må huske å kjøpe noe til pappan min[:)]

ORIGINAL: Desembergutt

Du er flink du!!!! Har ikke begynt å handle julegaver ennå jeg, men lista begynner å bli klar. Har stort sett skrevet ned hva jeg skal kjøpe til de fleste og sånnt da. Så da har jeg planlagt det meste. Så når jeg skal ut å handle så er det stort sett bare plankekjøring.

Forresten.... når er farsdag?????? må huske å kjøpe noe til pappan min[:)]

11.november sa de til meg inne på generell i går [:D] Visste ikke jeg heller[8D] 

ORIGINAL: janke77

Så deilig å være i gang.. Har alt for mange å kjøpe til jeg da og med denne bekkenløsningen er det jaggu ikke enkelt å "fly" fra senter til senter [&:]

Er det av samme grunn du må bestille ting på nettet?

Jepp, det funker dårlig å humpe rundt på krykker.. Får ikke til å ta opp lommeboka engang når hendene er fulle av krykker, og får vertfall ikke med meg handleposer.. Å gå rundt å ha det dritvondt med en ryggsekk på ryggen full i julegaver det er helt uaktuellt [8D] 

Vi har vært noen små turer til jordmor og på mat handel da snapper jeg med noen julegaver med det samme. Så nå har jeg igjen julegavene til prinsessene mine, en bursdags gave og 4 julegaver så er alt klart[:D]

ORIGINAL: renna

Vi har vært noen små turer til jordmor og på mat handel da snapper jeg med noen julegaver med det samme. Så nå har jeg igjen julegavene til prinsessene mine, en bursdags gave og 4 julegaver så er alt klart[:D]

Du er jammen effektiv [:D] Bor på en sånn liten plass jeg, at sentrum består av en dagligvareforetning, to hus og felles dass[8|], så det er ikke så mye jeg får kjøpt her i bygda.. Må til Ålesund viss jeg skal handle julegaver, og det er helt uaktuellt for meg å reise dit nå, så da blir det nett-shopping i steden [8D] 

Vi har kunn et lite kjøpe senter på "fillan" skal jeg ha noe annet enn klær må jeg til tr.heim. 2 1/2 time unna[>:]  Tung vendt å bo langt unna store shopping steder ja!!! Vil gjøre meg ferdig med de meste av gavene nå så slipper jeg å ta de i full hast!!!

jeg fikk kjøpt 5 stk før jeg ble "sengeliggende" så jeg har skrevet ned hva og hvor det skal kjøpes på en lapp, så må sambo ordne det.
farsdagsgavene må jeg ordne på mandag når jeg skal på sykehuset, for bare stikke innom et senter når jeg likevel MÅ ut å kjøre... hvis jeg i det hele tatt får lov til å dra hjem da..!

*håpe håpe håpe at livmorhalsen ikke har gitt mer etter!!*

Har att kun 2 julepakkar som skal leverast. Har att ungane og mannen, men det er ikkkje så vanskeleg. Kan ta dei seinare. Godt å vere kommen so langt[;)][;)][;)]

Back
Topp