Da var jeg blitt tre barns mamma :)

MichelBergen

Glad i forumet
Jeg har også født! Fikk en fin prins på tirsdag 06.08.2013 kl 07.43 :) han var 3180g og 48cm lang :) fødselen gikk ekstremt raskt! Jeg Våknet kl 06.30 av at vannet mitt gikk, også gikk jeg på do og slikt. Og da kjente jeg riene, og de ble raskt ganske sterk. Så vi ringte etter min svigerrinne, og hun kom for og hente oss. Men da hun kom kjente jeg ett enormt press, og følte hode hans var kommet neste ut av meg, og det var det og! Også fikk jeg en press rie, også kom han. Så min svigerinne måtte bare ta i mot han. Så det ble hjemme fødsel på meg denne gang! Ambulansen kom vell ca 15 min etter at han var født, også kjørte de oss opp på sykehuset :) raknet ikke eller noe denne gang! Helt utrolig. Gikk litt for raskt og jeg Sjønte nesten ikke selv hva som skjedde der og da. Men det var en fin fødsel :)

Ojsann, det gikk fort..:) Men det hørtes jo ut som det gikk fint da.. Gratulerer med overstått fødsel og en liten guttebass..:)

Gratulerer så mye! Det var veldig raskt, kan godt skjønne at det tok litt tid å forstå hva som faktisk hadde skjedd da ja. Bra svigerinna di rakk å komme, og at det endte med en fin fødselsopplevelse for deg :)

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer :)

Oi da. Det var raskt ja. Bra alt gikk fint :) gratulerer så masse :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Oi, d var raskt ! Godt du bare var hjemme og ikke la ivei i bil:) Gratulerer så masse! :)

Det må en si, litt av en rakett du har fått ;)
Gratulerer så masse med en liten gutt :)

Oi, for en opplevelse :O Gratulere sa masse med gutten :)

Wow!!! For en sterk opplevelse!!! Så bra alt gikk godt med deg og prinsen. Ufrivillig hjemmefødsel er min største frykt, men hørtes ut tross omstendighetene at det var en fin fødsel. Nyt tiden fremover med PRINSEN <3 og gratulere!!!

Takk dere :) det gikk utrolig greit og føde hjemme, hadde trodd det skulle være mer skremmende og ikke ha leger og jordmødre rundt meg. Nå er jeg i topp form og alt står fint til med prinsen min :)

Back
Topp