Da var jeg 100% sykmeldt

BellaBanana

Betatt av forumet
Surt å måtte ta den avgjørelsen, men etter uker med et bekken som bare blir verre og verre må jeg nå kaste inn håndkleet. Var med akupunktør i dag, og hun fikk meg til å se det i et litt annet perspektiv, det handler jo ikke bare om å slite seg gjennom jobben, jeg risikerer å slite lenge i etterkant, og skal tross alt gå gjennom en fødsel og ikke minst ta meg av et barn! Her en dag sto jeg på bunnen av trappen og bare "det her går faktisk ikke", jeg kom meg ikke opp. Da fikk jeg litt knekken, pyton å bli så hjelpeløs. Hvordan går det med resten av dere bekkenjenter?

Uff,god bedring :) jeg er faktisk ikke plaget med noe enda, kommer meg på trening og greier.. prøve å trene så lenge jeg klarer :) håper jeg slipper bekkenløsing, hvertfall mestparten av svangerskapet :)

Uff, det hørtes ikke bra ut nei, og det stemmer jo at du skal klare andre ting enn å komme deg gjennom en arbeidsdag. Så er nok mest fornuftig med sykemelding ja :-)

Jeg har bekkenlåsninger, har hatt det siden ca uke 12-13, og hadde det i forrige svangerskap også. Har gått til fysio en gang i uken siden uke 12 for å "lindre"/forebygge, og det har hjulpet masse. Nå går jeg pgså på bassengtrening for gravide med fysioterapeut. Er sikker på at det hjelper, for føler meg mye bedre, og har mindre plager enn forrige svangerskap :-)

Håper det går bedre med deg og etterhvert!
Høres kanskje "kjipt" ut, men min fysio sier at det verste en kan gjøre er å hvile for mye, da stivner en, og så blir det bare verre. Å tøye er bra, men du bør kanskje få litt "trenings"veiledning :-) Lykke til!!

Huff, ikke noe greit å gå så vondt i bekkenet men bra at du ser ting i nytt perspektiv.
Jeg sliter en del med bekkenet og smertene varierer veldig fra dag til dag. Er 40% sykemeldt pga dette og merker at det hjelper med to hvile dager i uken.
Bestemte meg tidlig i dette svangerskapet for at jeg ikke skal slite meg fullstendig ut på jobben, jeg skal også klare å ta meg av barna mine og hjemmet. Også skal jeg klare å nyte svangerskapet :)

Håper du blir litt bedre og at det hjelper med roligere dager uten jobb :)

huff. er fælt det der når man faktisk bare må inne se at det her går ikke mere. bekkenet her knirker å koser seg. vet hva du mener med å ikke komme seg opp trappa. vet ikke hvor mange ganger om dagen jeg bare lar være å hente noe jeg absolutt burde ha henta, men tanken på trappa er for hard!!!

Masse god bedring, håpe bekkenet blir litt bedre no når du får slappe av litt=)

Uff. God bedring.. Her er det ikke så ille enda, så håper jeg holder meg i jobb en stund til.. Men må gi meg før jeg ikke kommer meg opp trappen, soverom er oppe og toalett nede :-p

Verste situasjonen!! Jeg har slitt med løsning og låsning siden uke 9!!! Har havnet på krykker flere ganger og da blir jeg helt invalid og null verdt. Kan jo ikke gjøre noen ting. Måtte få hjelp til å levere jentungen i bhg av andre foreldre engang. det var ikke kjekt!!

Back
Topp