Da var influensaen i hus ....

tyren86

Forelsket i forumet
Eldste jenta har blitt dårlig og ligger rett ut. Uff..... Hun har høy feber og veldig forkjølet og fått urinveisinfeksjon i tillegg. Har så vondt av henne. Uff..... Håper bare minsten på 1 år slipper unna. Faren til Julie bar syk for en uke siden og lå da en uke med 40 i feber så jeg mistenker at det ikke er den vanlige influensa typen men kanskje svine influensaen? Hm...

Usj da =( Håper jenta di blir fort frisk, og at ingen av dere andre blir smittet... Kan ikke være stas å være gravid og ha influensa... Eller være gravid å ha barn med influensa for den saks skyld ;)

Hvorvidt det er vanlig influensa eller ikke, kan jeg ikke svare deg på.. Men jeg har lest at vanlig influensa varer fra 7 -10 dager i hvert fall :)

Man kan bli like dårlig av begge typer influensa:-) begge mine har lagt nå med influensa. Vær bare obs om hun blir feberfri og så får feber igjen- da kan det være en infeksjon. Min yngste fikk lungebetennelse etter en uke med influensa:-( kjipe greier. God bedring!!

Ja måler den nøye her , uff. Også har hun fått sti på øyet så er helt Hovden og rød. Hun er blek og ser ikke ut. Ikke spiser hun. Hater når barna er syke.......

Back
Topp