Da var huset solgt!

Angelicka

Forumet er livet
Så da gjenstår det bare å gjøre det bra på eksamen på onsdag og fredag, og at jeg får positiv test etterhvert[8D] Ja.. Og selvsagt at vi får kjøpt ett bra hus[:D]

Gratulera med hussalget! Tenker det er deilig å ha det out of mind![;)]
Må ha lykke til med dei kommande eksamenane då![:D] Og sjølsagt skal da komma positiv test hos deg om kort tid!! [:D][:D]

Forresten, korleis ser neste torsdagen din ut!?[:)]

ORIGINAL: [miss]

Gratulera med hussalget! Tenker det er deilig å ha det out of mind![;)]
Må ha lykke til med dei kommande eksamenane då![:D] Og sjølsagt skal da komma positiv test hos deg om kort tid!! [:D][:D]

Forresten, korleis ser neste torsdagen din ut!?[:)]

Takketakk[:D] Neste torsdag kan det være jeg skal ha innsett på Hausken, men det er jo ikke sikkert[;)] Kommer du til Haugesund kanskje?

ORIGINAL: snuppis30

Hvor mye har dere solgt huset for?

Vi har solgt for 1,1 så er greit fornøyde[:)]

Gratulera med hussalget[:D][:D][:D] Tenke da var godt å få av veien.

Så må du ha lykke te med eksamen, og så med innsetting og ruging etter da[:D] Håpa du og får ein positiv test før jul[:)][:)][:)]

gratulerer så masse med hussalg! Deilig å bli ferdig med det tenker jeg.
Fikk dere prisantydningen?

Masse lykke til med eksamen[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Takketakk[:D] Neste torsdag kan det være jeg skal ha innsett på Hausken, men det er jo ikke sikkert[;)] Kommer du til Haugesund kanskje?

Ooh, innsett den 27. ?! Spennande! Ja, skal inn på sjukehuset då på kontroll![;)] Så tenke eg at me blir nok eit par tima utover etter timen, kanskje ta litt av julehandelen osv[:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så må du ha lykke te med eksamen, og så med innsetting og ruging etter da[:D] Håpa du og får ein positiv test før jul[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Cici03

ORIGINAL: vestlandsjento

Gratulerer så masse med hussalget!!!!!

Gratulerer med hussalget[:)]

Og lykke til videre, håper det går bra på eksamen og at du får en positiv test

Dette var flotte nyheter, da er det en mindre ting å tenke på,
lykke til med de andre prosjektene dine.[:)]
Og det er jo ikke få da, men mest spent er jeg nok på fryseforsøket ditt[8D]

Gratulerer så masse med hussalget!!!!!

ORIGINAL: kate

gratulerer så masse med hussalg! Deilig å bli ferdig med det tenker jeg.
Fikk dere prisantydningen?

Masse lykke til med eksamen[:)]

Nei, prisantydning var 1,190 000, men salg av hus går trått nå! Godt å få solgt ja[;)]

ORIGINAL: [miss]

Ooh, innsett den 27. ?! Spennande! Ja, skal inn på sjukehuset då på kontroll![;)] Så tenke eg at me blir nok eit par tima utover etter timen, kanskje ta litt av julehandelen osv[:)][:)]

Ja, UL den 25, så kan jo være en mulighet. Men vet ikke enda da[;)] Lyst å ta en kaffe kanskje?

Takk for alle gratulasjoner jenter[:D] Mye spennende som skjer jah[8D]

gratla med hus salget[:)][:)]og lykke til på eksamen[:D]

ORIGINAL: Gjørdis

Gratulerer med hussalget[:)]

Og lykke til videre, håper det går bra på eksamen og at du får en positiv test

Ja, UL den 25, så kan jo være en mulighet. Men vet ikke enda da[;)] Lyst å ta en kaffe kanskje?

Kjempespennande! Ja, lurte litt på da, hadde jo vært koslig å treffes[:)] Me kan jo avtale litt nærmere kansje når der nærmer seg![;)]

Back
Topp