Da var hun endelig funnet

TulleHøna

Forumet er livet
Gud for en tom følelse familien må sitte med nå!! de har nok hatt et håp lengst inne om at hun fortsatt var i live et sted! uff! Hvil i fred sigrid! håper de som har gjort dette får som fortjent

Huff, det er helt forferdelig! Jeg blir helt kvalm av å tenke på det.. stakkars jente. Og stakkars familie...

Veldig bra at hun endelig dukket opp, men selvfølgelig, ufattelig trist at det var på denne måten.. Er nok godt for familien å vertfall slippe å leve i uvitenhet,,! Har følgt saken hele veien, og den har gått veldig innpå meg.. Har sittet klistrer til nyhetskanalen i hele dag.. Veldig tragisk og jeg blir ubeskrivelig provosert på disse mennene.! De får jo ikke som fortjent, de skulle tilbringt 20 år i fengsel med vel viten om at etter det, ventet dødsstraff! Gamle vemmelig menn som forgriper seg på barn!!! Kastrert og kastet på isolat skulle de blitt.. 

Har lagt merke til at mange sier: det verste marerittet må være å miste barnet sitt! Men i denne saken så tenkte jeg at det verste må jo være at barnet ditt forsvinner og du ikke vet om det lever eller er dødt, og hva som skjer og har skjedd med det.. Det er det verste marerittet!

Håper familien får litt ro nå som hun er dukket opp, og at disse mennene blir tatt "vare" på av andre innsatte på innsiden.. 

Huff... veldig veldig trist.. men bedre at hun ble funnet, og at det var nå etter ikke så lang tid... (selv om den tida som har gått nok er ulidelig lang for familien) Det må være enda mye verre å skulle leve i uvisshet.. Nå kan de få en avslutning, en begravelse, en grav å gå til.. Få ta farvel.. Det gjør meg så inderlig vondt å tenke på hvordan de må ha det nå.. Har ikke ord...

Jeg syntes straffen for drap i Norge er altfor lav, altfor altfor lav!! 
Hadde det vært opp til meg... Det hadde ikke blitt like greit for å si det sånn!
Håper at det vil skje en slags rettferdighet oppi dette.. Syns det er ille at familien som sitter igjen nok må lide hundre ganger mer enn de jævlene som gjorde det. Forstår ikke at mennesker kan være så ufattelig onde...

<3 Hvil i fred, Sigrid <3

Back
Topp