da var henvisning sendt...

babytutta

Forumet er livet
hva skjer nå da???
henvisning til hva da?? vi har nedfryst sæd i trondheim, legen sa til sambo idag at han skulle sende henvisning til trondheim.. men vi trenger jo ikke vanlig utredning, "feilen" veit vi. tror vi egentlig s kal komme i gang på en måte. hvor lang venting må vi belage oss på??
pliiiis hjelp noen.
jeg skal ringe st.Olavs i morgen og mase litt..

Antar det er henvisning til spesialistene som skal sette dere igang med regimet de mener?? Ikke helt sikker jeg...[8|]

ja er det jeg tenker på.hører så masse forskjellig. noen får medisiner i posten og trenger ikke samtaler en gang, er jo ikke vits i å opp der om jeg ikke skal noe spes..laaangt å reise.
men står 4-6 mnd på nettet venting.
håper vi kan til Haukeland...

Vel det verste er jo den ventinga [8|]. Vi har det paa samme maate vi og, og maa foerst til samtale med IVF klinikken, hvor en av konsulentene skal forklare alt som skal skjem, hvordan, naar, hvor lenge og alt det der (er ferdig med utredning og tester naa da heldigvis)

ja venting er kjedelig.. nå er henvisning sendt.. ikke til St.Olavs men Haukeland...etter ørten tlf-samtaler. ikke noe problem søke i Bergen, da blir jo ting hundre ganger lettere for oss.!!
så er det ca 3 mnd venting på samtale, og borti 6 mnd på å komme i forsøk..time will show, nå er vi nå i gang da!

Hehe ja det blir spennende tider..haaper det gaar bra..Hold oss oppdatert da [;)]

skal jeg gjøre....er vel i samma bås flere av oss.
stikker nå innom her iblant...kommer nok flere spm også.nå er det vel bare å vente..

åhh så moro...hold oss oppdaterte da

Back
Topp