da var håpet ute..

snappi

Elsker forumet
ja, når fødselen ikke har startet enda, og jeg er førstegangsfødende så blir det vel ikke noe mai-baby på meg.... men juni er vel ikke så ille det heller.. det verste som er å tenke på er at man ikke regnes som overtidig før man har gått 14 dager over termin, dvs at det er 10-11 dager til jeg regnes som overtidig.. det føles som en evighet..

Det blir nok juni barn på oss ja[:D]

joda da var det juni og vi sitter her og halvveis venter oss ihjel!!!!!!!
Bekkenløsningen blir bare verre og verre, så någir jeg snart opp. Våkner halv seks pga verk..og kommer med nesten iikke ut av senga....Pluss at barnehagen til yngstemann har to dager med planleggingsdager, så der gikk min avslapning rett vest.
uke 41 i dag.....

Er her jeg også.... 9 dager over termin....

Får heller ikke sove noe særlig, er plaget av en sinnsyk halsbrann og vondt i hoftene (føles som om skambenet holder på å dette av når jeg snur meg om natten)

Syntes litt synd i meg selv for tiden..

du er ikke alene om å syne synd på deg slev for tiden....Blir mest skuffet når jeg har gått en hel dag med masse sammentrekninger som ikke øker hverken i intensitet eller smerte...går å legger seg om kvelden og så er det samme leia dagen etter...
Skal på sykehuset på kontroll i morgen.... kan ikke skjønne hvorfor jeg måtte dit???
Er jo bare en uke og 1 dag ovetidig???
Hva skal skje der da?? Noen som vet???

ORIGINAL: j.elise

du er ikke alene om å syne synd på deg slev for tiden....Blir mest skuffet når jeg har gått en hel dag med masse sammentrekninger som ikke øker hverken i intensitet eller smerte...går å legger seg om kvelden og så er det samme leia dagen etter...
Skal på sykehuset på kontroll i morgen.... kan ikke skjønne hvorfor jeg måtte dit???
Er jo bare en uke og 1 dag ovetidig???
Hva skal skje der da?? Noen som vet???

Jeg skal også på sykehuset i morgen.. Er da 10 dager over UL termin

Ringte dit hin dagen og spurte hva jeg kunne forvente. Damen i tlf sa at jeg først ville få ultralyd og deretter en underlivsundersøkelse, sikkert for å sjekke hvor moden livmorhalsen er.. Ellers sjekker de sikkert alt det andre ved en vanlig kontroll (vekt og urin)

Håper jeg er overmoden og klar til igangsetting - lite lyst å vente til tirsdag 060606 (er da akkurat 14 dager over) Nytt på kvinneklinikken i Bergen er at man vurderer igangsetting etter 12 dager, men self så er det pinse midt i dette og er stygt redd for at de drøyer det til over pinse...

JEG ER JO LEI! KLARER IKKE EN HELG TIL!!!!!

Skal tidlig avgårde i morgen, har time kl 08.15!! Gir full rapport om jeg ikke blir innlagt da (tviler på det men er lov å håpe)

[:)]lykke til alle ,sender dere en masse fødestøv og håper at det setter igang hos dere også.........

Back
Topp