Da var graviditeten offentligjort!!

x1x2 tette_og en til

Flørter med forumet
Akkurat postet en video på bloggen min som avslører at jeg er gravid igjen, litt rart å gjøre det... Det blir det liksom så virkelig[;)] Dere kan se den her http://malin-mittlillehjem.blogspot.com/

Noen flere som blogger her da ?

oi, nei så langt er vi ikke kommet. har ikke sagt det til foreldrene mine engang. bare ei venninne og søsteren min som vet. pluss at sambo har sagt det til faren, sjefen og noen på jobben sin.

fått noen tilbakemeldinger da?

har jo en blogg, og kunne sikkert skrevet det der, for er ingen som leser den likevel[8D]

ÅÅÅ nå gråter jeg skikkelig!!!

For en fantaastisk nydelig film og, for en nydelig familie dere er Babyen er kjempeheldig som får bli født inn i den familien altså[;)] Og nyyydelig storebror og du hadde en kjempefin mage. uff, ble helt overemosjonell her, men ble helt "forelsket" jeg[:D][:D]

Nydelig familie du har [:)] 

Næææ så koselig da.. Blir rent flau her[:)] Vi er vel litt tidlig ute med å fortelle det kanskje, men jeg ville nok fortalt det på bloggen uansett om noe trist skulle skje..

Blogg du også da, jeg vil lese [;)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

For en fantaastisk nydelig film og, for en nydelig familie dere er Babyen er kjempeheldig som får bli født inn i den familien altså[;)] Og nyyydelig storebror og du hadde en kjempefin mage. uff, ble helt overemosjonell her, men ble helt "forelsket" jeg[:D][:D]

Dette var sterk kost for en hormonella på morgenkvisten! Takk skal du ha for at du deler. Det gjør det med ett mye virkeligere også!

Det var en kjempe nydelig video!! Jeg som griner av alt måtte jo felle ei tåre når jeg så dette og! Jeg og ble kjempe inspirert! Syns du var flink jeg! Jeg og vil..![:D]

Signerer den altså, aiai hormonell om dagen jaa. men aldeles nydelig familie hele bunten

Sterk kost på moregnkvisten ja.... må drikke litt vann så jeg ikke begynner å grine........

Rørende og koslig videosnutt[:)]

Steike så koselige!  Sitter på jobb med tårer i øyekroken. FY DEG! [:D][:D]

så fin måte å si det på da [:D]nydelig film [:)]

Måå bare signere denne. Helt nydelig[:D][:D]

å så nydelig film!! :)
hjalp meg virkelig til å se fremover! har nok vært litt redd for at noe skal gå galt med erta vår:) nå gleder jeg meg SKIkkelig til alle forberedelsene før fødselen, takk:)

*Sniker litt fra des10*

Da jeg så magen din vokse mer og mer for hver uke, må jeg si at tårene presset på! for et nydelig barn du har, og gratulerer med ny spire :)

Nydelig film [:)]

Så utrolig koselig video 

guuuuuuud, nå sitter jeg jo her å griner....[:(][:(][:(][:(]

så utrolig koselig video, og for en NYYYYYYYYDELIG gutt du har!

Back
Topp