Da var ferien over :P

Lykkeliten

Forelsket i forumet
Da var ferien over for denne gang :p
Mannen har reist ut på de syv hav for nye 4 uker og snuppa vår er begynt i bhg igjen :)
Men blir en ekstra liten syden ferie når mannen min kommer hjem igjen ;) GLEDER MEG :D

Så da sitter jeg her og blir nok mye mer akktiv nå enn jeg har vært :p Er 10 uker i overmorgen :D Så nå begynner håpet om at dette skal gå bra å stige ;)
Er litt godt at snuppa er tilbake i bhg også for jeg er STUP trøtt om dagen og kvalmen har tatt seg litt opp, men heldigvis ikke på langt nær samme måte som da jeg gikk med datteren min :)

Noen flere som er ferdig med ferien?

Min er ferdig på søndag:( håper det går bra å begynne på jobb igjen. Har en veldig tung jobb.

Termin 09.februar med første frøet:)

Huff, det skjønner jeg. Håper du har mulighet til å ta det litt med ro og gjerne slippe unna det tyngste, evt snakke med sjefen din :) Så du ikke går rundt å er bekymret.

Jeg er nok heldig i den forstand som er hjemmeværende.

Huff, det skjønner jeg. Håper du har mulighet til å ta det litt med ro og gjerne slippe unna det tyngste, evt snakke med sjefen din :) Så du ikke går rundt å er bekymret.

Jeg er nok heldig i den forstand som er hjemmeværende.
Ja satser på det går bra:) har jo lyst å leve stort sett som normalt.:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Ferien til mannen er over.. eller han avspaserer på torsdag og fredag så vi skal på hytta. der er alle besteforeldrene så da blir det litt avkastning på både meg og mannen. jeg begynner å jobbe igjen 5 august, om legen lar meg få lov.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg begynte på jobb igjen igår, men ferien var tydeligvis ikke lang nok, så idag ble jeg sykemeldt 50% pga. høyt blodtrykk :P

startet på forrige uke, ble pangstart med 52 timer på 6 dager... håper ikke det fortsetter :p

Jeg har siste arbeidsdag i morgen, men ser bare regn regn regn på værmeldingene :(

Men jeg tenker det skal bli godt med ferie likevell :)

Vi har hatt 4 uker med pent vær av 5 uker ferie <3

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp