da var endelig....

eilejoha

Gift med forumet
.....paviljongen på plass igjen.. Så deilig.. Nå mangler det bare masse blomster og litt smårydding, så er vi helt klare for vår.....

Heeerlig!!! [:D][:D]
Skal kjøpe nye utemøbler i år så hos meg er det helt tomt enda [:D]

Åhh, det så deilig ut! :) Blir godt med skygge i sommer også. :)

Kjøpte oss nytt ifjor. Det er bare sååå deilig.. Paviljongen er den beste investeringen vi har gjort.. Fatastisk nydelig..

Og på 3 seteren der, der sitter jeg nå med pc å koser meg i sola.. Nyyydelig..

Gratulerer!

Skulle gitt mye for å ha en sånn en sjøl. Ser så deilig ut. Ikkeno som er mer deilig enn å sitte ute og ete jordbær i sola. [:D]

ikke sant.. :) du får komme på besøk da vetu.. hehe.. ser du bor i Fredrikstad.. [;)]

Det høres ut som en flott ide, du!

Bor ikke i Fredrikstad enda, men skal flytte dit så snart det lar seg gjøre. Er født og oppvokst der, så er der jeg har familien min. [:)]

Ahh, det der så fantastisk ut [:D]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Bor ikke i Fredrikstad enda, men skal flytte dit så snart det lar seg gjøre. Er født og oppvokst der, så er der jeg har familien min. [:)]
Åhhh. akkurat.. så kjekt.. Bodde selv vekk herfra i rundt 5 år. Må si det var ille gøtt å komma tilbake...[;)][8D]
Du får si ifra når du er komt deg hit da, så kan vi jo treffes.. :)

Så deilig :) kos deg i helgen

Så deilig!!![:D] Gleder meg til sommeren!

Det så herlig ut altså[:D]
Må få kjøpt oss en sånn en vi også[:)]
Ser for meg dere koser dere masse der .Hihi

ORIGINAL: Katrineisabell

Det så herlig ut altså[:D]
Må få kjøpt oss en sånn en vi også[:)]
Ser for meg dere koser dere masse der .Hihi
Hihi.. ja, kosær oss ille der.. Og når vi skal kose oss skikkelig, drar vi bare ned veggene vetu [;)]

ORIGINAL: eilejoha

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Åhhh. akkurat.. så kjekt.. Bodde selv vekk herfra i rundt 5 år. Må si det var ille gøtt å komma tilbake...[;)][8D]
Du får si ifra når du er komt deg hit da, så kan vi jo treffes.. :)

Ja, bynnær å bli på ti'e. Bodd i Oslo i 13 år snart så nå lengtær jeg hjem gett!

Jeg sender deg pm når vi er på plass, bare å fyre opp grillen da. [:D]

Sååå deilig!! Her er det fremdeles litt snø igjen.. gleder meg til den er borte! Og gleder meg til jeg og kan henge tøyet ut [:D][:D] Ser ut som dere har kjempefin uteplass forresten, heldige [:D]

Back
Topp