Da var en uke gått..

Gjørdis

Glad i forumet
I dag er det en uke siden innsetting. Synes dagene går kjempetregt, er jo ennå to laaaange uker til jeg skal teste, men jeg kommer nok å teste litt før viss tr ikke har kommet da.

Har egentlig en litt dårlig følelse denne gangen også, kjenner det litt i magen, men vet ikke hva jeg skal si, om det er mensmurringer eller annen type smerte. Er bare kjempenervøs, og livredd at det skal gå samme veien som sist. Men innerst inne, så vet jeg at det skal gå bra, og håper at hvertfall det ene egget har klora seg fast. Uff, er en sinnsykt følelsesmessig berg og dal bane. Den ene dagen kjennes det bra ut, og neste dag kjennes det som om alt håp er ute.

Dette ble litt vel langt, men måtte bare lufte følelsenen mine litt, er godt å få det ut[:)]

Luft i vei du[:)]

Er nok veldig vanlig å føla da sånn som du gjere no. Er umulig å ikkje gå opp og ned i følelsane no.

Men dette skal nok gå veien for deg vettu[:)][:)]

Det du sikkert kjenner er eh...det var fersk forsøk på deg eller...OK dersom det er ferskforsøk så kjenner du at der du tok ut egg, etter de stikkene gror, det kan man merke at gjør litt småvondt når det gror igjen og heles. Så er det nok bivirkninger også, men nå kan du tenke at det kan væøre festesmerter etter hvert, det er på tide nå. Ikke gi opp, det er fortidlig til at din kropp kan si om egget er festet eller ikke enda. Mensmurringen er nok fra det jeg forklarte og hormoner.

Har hatt fryseforsøk.
Satt inn to snøbabyer[:)]

Er det forskjell på bivirkninger etter ferskt og frys? Tar vel kansje lengre tid for egget å feste seg etter fryseforsøk?

Her er stedet å lufte seg. Hehe...
Krysser fingre og tær for deg.

Har jo ikke selv vært gjennom fryseforsøk enda, men har lest at det kan ta litt lenger tid før fryseegg fester seg, og at man gjerne tester litt seinere med fryseforsøk enn med ferskt.

Håper det du kjenner er positivt. Krysser fingre og tenker på dere!

Det er mange forskjellige følelser som dukker opp når man ruger ja. Det er tøft! kanskje det tøffeste ved forsøk.
Bare bra da å få luftet tankene litt her inn, her er vi jo mange som forstår hva di går igjennom.

Masse lykke til med testing!

Back
Topp