Da var en slitsom helg over *bilder*

Verdande

Elsker forumet
Ja, vi har hatt bursdagsselskap for Kjetil hele helga! Har såvidt vært tid til å slappe av[8D]
I går hadde vi barneselskap, 7 barn og 6 voksne[8D] Skulle vært flere, men noen ble syke (heldigvis nesten[:D]).

Så jeg har stått på! Dagen i går begynte med gulvvask over hele leiligheten pga bleia til Kjetil hadde lekket, så var dråper over alt[:'(] Verste morgenen noen gang[8D] Etter det fortsatte vi å rydde, lage mat, løpe på butikken å kjøpe ting jeg hadde glemt osv. Vi var ferdige en halvtime før gjestene kom.. Kjetil gikk nemlig å saboterte rydde/vaskeprosjektet vårt hele dagen[8D] Det siste han greide var å velte et glass cola på det HVITE teppet mitt, rett før gjestene kom[:'(] En fra før av stresset mor blir rimelig sinna da[8D]

I dag gikk det bedre, måtte rydde litt da, men ellers gikk ikke mye tid til det. Mens jeg tok oppvasken, satte inn i oppvaskmaskinen og bakte boller lå kjæresten som et slakt på sofaen å så Cup-finalen.. Hadde hjelp i ham under pausen, da han gikk ut med søppelet[8D] Gjestene (familien) var her fra 16.00-18.00 ca. Etter det var han rimelig trøtt så var veldig lett å legge ham i dag[:D]

Er utrolig glad for at dette skjer en gang i året må jeg si[8D]

Slenger med et par bilder av bursdagsgutten [:)]

Blåser ut lysene[:D]

Kjempekjekk gave!

Så stor han er blitt, skikkelig tøffing!!! [:)] Håper dere har hatt en fin feiring![:)]

Gratulerer så mye med dagen, så fint at dere har hatt en fin (men slitsom) fering [:D]

Gratulerer med dagen!

Nydelige bilder, så stor han er blitt.[:)][:)][:)]

Hehe ja nesten voksen nå, hvertfall etter hans mening[8D] Skal gjøre og bestemme alt selv[:D]

Han hadde det kjempegøy! Skikkelig sosial den gutten! Var redd han skulle bli ganske tilbaketrukken når det kom så mange han ikke ser så ofte, men det gikk kjempebra! Snakket som en foss[:D] Gavene var nok en liten ice-breaker da[8D] Eneste var at de andre barna måtte jo ikke tenke tanken på å ta på hans presanger! Å du å du, da fikk de høre en streng Kjetil! "NEEEEEEEEI, DEN E MIN!!!"[:-][:D] De gamle lekene fikk de leke med da, de var ikke så spennende lenger[:D]

Gratulerer med storgutt!!! [:D] Fine bilder av en kjekk ung mann!! [:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Gratulerer med dagen!

Nydelige bilder, så stor han er blitt.[:)][:)][:)]

ORIGINAL: *trinemor*

Gratulerer så mye med dagen, så fint at dere har hatt en fin (men slitsom) fering [:D]

Gratulerer med dagen som var, å så ut som dere har hatt en koselig helg med feiringer [:)]

gratulerer med 2 åringen!

vi har også hatt feiring begge dagene + at jeg har hatt konsert både fredag og lørdag med alt som følger med av lydprøver osv...så slitsomt! kanskje ikke rart vi forsov oss no innmari til barnehagen idag [:D]

ORIGINAL: *Fru H*

Så fine bilder. Høres ut som en stressende, men fin helg! =)

Back
Topp