Da var EL-sprøyten satt

Angelicka

Forumet er livet
Trodde den skulle være mye tykkere enn den var, men det gikk heldigvis fint! *Puh* Er litt redd for at jeg har gjort litt feil da, for jeg presset ut litt av luften til det kom en liten dråpe før jeg satte sprøyten. Har dette noe å si? Sprøyten går jo inn fremme med spissen, slik at man ikke kan dytte stempelet helt inn, og litt væske ligger igjen der. Har jeg gjort rett? *Stresser seg selv*

Det går nok helt fint[;)]
Masse lykke til videre!!! Spennende og LAAANG tid i møte... he he

ORIGINAL: LBB

Det går nok helt fint[;)]
Masse lykke til videre!!! Spennende og LAAANG tid i møte... he he

*Puste lettet ut* Hehehe, kan tenke meg at tiden fra innsett til jeg kan teste blir ulidelig lang[8D]

Flinke du var[:)][:)]

Eg og fekk ein liten dråpe ut, men tvilar på at da har noko å sei.

Masse lykke til videre.

Du har gjort helt rett. Du skal få en liten dråpe på spissen først for å være sikker på at du ikke sprøyter inn luft [;)] Lykke til videre. Blir nok to lange uker frem til testing, men hold ut!

I dag har ikke det presset der nede vært som det har vært de siste par dagene. Er litt da, men ikke så mye. Og puppene er superømme! Kan det komme av puregonen? Eller er det for at kroppen min er full i all slags? [8D]
Har bare dagen i dag å gruglede meg til uttak på, så dette er jo ikke så galt. Men litt usikker på hva jeg skal forvente da. Blir sikkert supernervøs i morgen!

De superømme puppene er nok en kombinasjon av puregon og EL-sprøyta.

Back
Topp