Da var drømmen borte....

Lille Mille

Gift med forumet
TR kom idag! Søren...

Det eneste positive var at syklusen var normal denne måneden...Jipiii! 30 dager... Første gang på et halvt år omtrent...

Men jeg er lei meg jeg....snufs....[:(]

TR er ei dustekjærring som overhodet ikke eier sosiale antenner!!!! Men da regner vi med at ho ikke kommer på besøk neste mnd da. Lykke til [:D][:D]

uff føler med deg, aldri gøy når TR dukker opp! men du får ha lykke til nneste pp!

Her er me også så lei av tante rød [:@] Me vil bli gravide me, og ha storken på besøk [:)]

ja, hun er slem!! skal sende babystøv til dere jeg!![;)]

Huff, det var dumt!

Sender en trøsteklem og håper den sitter i neste periode!

M

Takk for alle gode tanker...

Hater TR!

Neste månede skal hun iallefall ikke komme på besøk, hun er absolutt ikke velkommen!

Lykke til til dere andre som skal teste nå snart... Håper på det beste for dere! [;)]

uff, ja jeg kjenner til den vonde og leie følelsen...Blir bare så oppgitt....tror liksom at det aldri skjer.....Opp med hodet kjære venn......vår tur kommer snart.....jeg tenker sånn....etter alle nedturene.....
Lykke til!!!

Det som er kjedelig er at det er så lenge til neste gang jeg kan håpe på å være gravid!!!!!

Nå er det jo dager med besøk fra TR og etter det tar det jo en evighet før jeg kan håpe på noe igjen.... Blæh!

Men det hjelper jo iallefall ikke å være negativ.....

1-2-3 neste gang skal det skje!

Fordelen er jo at nå har dere en ny sjanse til å prøve. Først slappe helt av en uke eller to, og bare ha sex for sexen sin skyld, og så gå på med ny giv rundt EL! Så skal vi krysse fingrer og tær og alt annet vi kan krysse for at det klaffer denne gangen [:D]

Masse lykke til!!!!

Ja, jeg vet... Men utrolig irriterende... Så liksom for meg et julibarn, men det får bli et augustbarn istedet!

Bedre sent enn aldri... er det ikke det de sier...?

Back
Topp