Mor med liten spire
Betatt av forumet
I går kom "sjokket" og en positiv test
det var absolutt ikke planlagt å bli gravid akkurat nå, selv om det var håp om det om 1-2 år.
Kort fortalt om meg selv.. En jente/dame på 29 år, bor i Arendal, studerer i Kristiansand,Oslo og nett, har en flott samboer gjennom snart 12år som reiser utenlands endel med jobben, også har vi to herlige gutter på akkurat fylte 3 og 2 år (13 måned mellom).
Som sakt er jeg fulltidsstudent, og har halvannet år igjen av studiene. Ifølge planen skulle en ideel verden hos oss dreid seg om vår lille familie og studier/jobb denne tiden, før en nr 3 skulle komme til. Mye fordi siste året er 100% i Oslo, men men.. Er det en ting man lærer oppigjennom så er det at livet ikke kan planlegges
Og selvfølgelig; h*n er HJERTELIG velkommen!!<3
terminen er vanskelig å si, men iflg menstermin blir det ca 5 september
Hvordan går det med dere og det dere har kjent på så tidlig i svangerskapet?
Noen fra Arendal her? Eller noen som har erfaring med tre små under fire år?)
Gleder meg til å bli mer kjent med både mødre og spire her)
Linda
det var absolutt ikke planlagt å bli gravid akkurat nå, selv om det var håp om det om 1-2 år.
Kort fortalt om meg selv.. En jente/dame på 29 år, bor i Arendal, studerer i Kristiansand,Oslo og nett, har en flott samboer gjennom snart 12år som reiser utenlands endel med jobben, også har vi to herlige gutter på akkurat fylte 3 og 2 år (13 måned mellom).
Som sakt er jeg fulltidsstudent, og har halvannet år igjen av studiene. Ifølge planen skulle en ideel verden hos oss dreid seg om vår lille familie og studier/jobb denne tiden, før en nr 3 skulle komme til. Mye fordi siste året er 100% i Oslo, men men.. Er det en ting man lærer oppigjennom så er det at livet ikke kan planlegges
Og selvfølgelig; h*n er HJERTELIG velkommen!!<3
terminen er vanskelig å si, men iflg menstermin blir det ca 5 september
Hvordan går det med dere og det dere har kjent på så tidlig i svangerskapet?
Noen fra Arendal her? Eller noen som har erfaring med tre små under fire år?)
Gleder meg til å bli mer kjent med både mødre og spire her)
Linda