Da var det visst over...

Anili

Forelsket i forumet
Var på UL nettopp, hun kunne ikke finne noe embryo i det hele tatt. Kun en liten "flekk" på den ene siden av livmoren. Hun sa det mest sannsynlig var en abort, eventuelt at jeg var mye kortere på vei enn jeg tror. Men det siste er ikke sannsynlig, da jeg vet nøyaktig når EL var og jeg testet positivt veldig tidlig.

Veldig lei meg, men nå håper jeg bare blødningen tar seg opp og blir ferdig fort så vi kan prøve på nytt.

Lykke til videre alle junidamer:)

Det var leit å høre. Håper blødningen går greit og at en ny og levedyktig spire snart kommer til dere :)

Så trist:( hadde virkelig håpet at dette skulle gå bra. Men når deg først har gått galt så håper jeg at alt skjer fort nå, og at det kommer ny spire i juli/august :-)

Mange, mange gode klemmer sendes din vei♡♡

Veldig trist :( Ønsker deg masse lykke til videre, og håper spira sitter snart igjen <3

Det var trist å høre Anili. Skal du tilbake igjen på ny UL? ❤️

Uff så trist ❤️ Lykke til vidare og håpe du får ein ny spire snart

Off... Trist lesning.
Lykke til med videre prøve! :-)

Det var trist å høre Anili. Skal du tilbake igjen på ny UL? ❤️
Nei gynekologen på sykehuset mente det ikke var noen vits i det. Hadde jo bestilt en privat til fredag, men skal avbestille den.

Jeg tok blodprøve i dag for å se på HCG, og skal tilbake om noen dager (fastlege) for å ta en ny. Gynekologen forventet at det sank nå, og at det var mer mening i å se på HCG enn å ta mer UL.

Litt bekymret for at denne "mellom"fasen kan vare en stund, før jeg begynner å blø ordentlig....spotter bare ennå.

Uff, kjipe greier :( lykke til videre!

Nei då dumt!! Sender en klem! Lykke til videre, håper en ny spire sitter like kjapt!

Back
Topp