Da var det vel min tur å forlate dere

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Kom masse friskt blod da jeg var på do i sta, så regner med det vil øke iløpet av dagen :( Så da blir det vel ingen oktoberbaby på meg heller....

NEI nei nei ! Blør det mye ? Det kan være ufarlige blødninger vet du. Kan du få UL av legen ?

NEI nei nei ! Blør det mye ? Det kan være ufarlige blødninger vet du. Kan du få UL av legen ?

Det jeg håper på er at det er sånn at jeg har en slags mens i mnd fordi om jeg er gravid... Hadde jo det sist mnd... Det var en god del blod ja, og jeg er forberedt på mer i løpet av dagen... Har bare lege her en dag i uka, og det er ike UL her, så det er så tungvindt å ordne seg UL... Må ringe til nærmeste sykehus og høre med dem... :(

Jeg har hatt mensliknende blødninger når jeg skulle hatt mensen den første måneden, men etter det blødde det litt av og til, men ikke mye da. Det kan være flere grunner til at du blør. Det kan være blødning fra slimhinnene, lavt liggende morkake, etter sex ? Infeksjon, rifter...
Jeg vet ikke jeg, ring til legen du. Tenker på deg.

Dette hørtes skremmende ut, men hvis du har hatt blødninger før så er det vel større sjanse for deg at det går bra nå også?
Krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning!

Nei og nei :-( Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning - vi vil ikke miste deg også!

Synes du skal ringe til sykehuset og få deg en UL. Håper ikke det er noe alvorlig! Klem
signerer denne jeg altså... huff skremmende med blødninger og nå er det nok av folk som har forsvunnet.

Nei, nei, nei, nei!!!!!!!! Ring legekontoret som kan henvise deg videre til gynekologisk undersøkelse på sykehuset!!! Sender deg en god klem og håper på en positiv oppdatering!! :)

Offa meg!! Håper virkelig det bare er ufarlig!! Klem og lykke til!

Ring føden og forklar situasjonen, de vet hva de skal gjøre!

Ånei :( jeg krysser fingre for at det bare er uskyldig blødning. Ring føden som mange andre her også sier.. tenker på deg <3 klem :)

Dette hørtes skremmende ut, men hvis du har hatt blødninger før så er det vel større sjanse for deg at det går bra nå også? Krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning!

sign.

Masse Masse Masse lykke til, dette var ikke noe morsomt å lese.!

Ring nærmeste sykehus, spørr etter vakthavende gynekolog.
Tror det er større sjanse for at de tar deg inn til sjekk enn føden i og med at du ikke er såå langt på vei.

STOR klem sendes din vei <3
Ikke mist håpet!

Back
Topp