Da var det vel bare å finne frem tempen igjen....

lemo

Gift med forumet
Snuppa hoster som bare rakker'n og panna er varm. Er vel på tide å finne frem tempen igjen, og belage seg på en hjemmedag i morgen..... 2 uker siden sist[&:]

God bedring til snuppa de! Håper det blir kortvarig.

Takk damer!

Mine bange anelser stemte, men hun har ikke så veldig høy feber (ennå...). Fikk trasset meg til efedrin siste hun var syk, så håper det hjelper litt på den stygge hosten. Hvis ikke kan det bli en lang natt. Mannen har lagt seg sammen med henne nå, så da får vi se om hun roer seg. Jeg tar neste skift....

Riktig god bedring til gojenta di [:)]
Håper hun er god igjen i morgen. Effedrin er en fin ting å ha i hus [:)]

God bedring til lillepia..[:)]

ORIGINAL: Dunn

God bedring til snuppa de! Håper det blir kortvarig.

Takker og takker, søte dere er! Hun "sover" i senga vår nå. Lurer litt på om hun kan ha tendenser til bronkitt, halsbetennelse eller ett eller annet. Hoster og hoster, og for hver gang hun hoster begynner hun å gråte sårt..... Kan mao bli en laaang natt. Passer meg egentlig fint (kunne misforstås - ikke glad for at hun er syk), for jeg er dønn gjennomsliten så da melder jeg meg frivillig til å være hjemme i morgen.

Du må få henne henvist til øre, nese hals lege tror jeg... virker som noe plager henne altså...

ORIGINAL: MammaMia98

Du må få henne henvist til øre, nese hals lege tror jeg... virker som noe plager henne altså...

Var en runde i vinter uten at de fant noe. Er 3 uker siden hun startet i den nye barnehagen, og der er det en del nye barn og sikkert nye bassilusker.... 3. runden nå på 1 mnd. Fastlegen til meg og snuppa er forøvrig en ung og kjekk trønder, så om jeg kommer nå igjen tror han vel jeg er på sjekker'n[8D]

finnes det annet en kjekke trøndere? hehe

kjipt det der altså....må jo bare bli bedre i år!!

God bedring

Back
Topp