Da var det vår tur..

Monif

Forelsket i forumet
til å begynne nattpupp-avvenning. Så inatt blir jeg sikkert sittende oppe en stund (blir så stresset av å høre på klaginga til ungen, så klarer ikke ligge i senga). Håper vi klarer det denne gangen, har prøvd et par ganger før, uten særlig hell[&:]
Tips/råd mottas med takk[8D][:)]

ikke gi deg..bestem deg for noe og hold på det[:)]..(jeg har nå bestemt meg og ikke amme før 12 og det har funka fint her..så blir det 3 osv.tar litt om gangen her jeg[:)])

Hei Monif, vi er også igang i natt.. Ikke så mye surking enda, men han er lys våken og holder et helsikkes sirkus [;)][&:] hehehe

Vi har også prøvd en del ganger, men ikke vært konsekvente nok. Så nå går jeg veldig inn for det!!
Lykke til da, Monif!! [:)]

forresten tilbyr vann jeg når han våkner. Etter 06 kan han få pupp, men blir tatt bort før han sovner. Samme rutine om dagen. Ikke sove i vår seng. Trøste i senga sin, evt ta opp i 5 min dersom h'n er hysterisk. 
Hmmm, ja noe sånt.. Litt trøtt nå så.. hehe

Ja, her begynner han i 1-tida å mase etter pupp, og da gir han seg ikke. Han er ganske sta [8D]
Vi har bestemt oss for å ikke gi noe før kl. 6 om morgenen, har prøvd dette før, men har gitt meg kl. 5, så kl. 4 osv..
Han trenger ikke noe før da, er en stor gutt, og får i seg nok næring..

Er vanskelig dette, men må gjøres, får ikke gjort noe om dagene, for jeg er så trøtt[&:]

ja, er sånn her også. Strekker det til 06, så blir det 05, 04 osv [;)] Kjenner fella!!
Ja, vil få tilbake natten litt, så nå er det nok!! [:)] Vi får gi hverandre styrke da!! hehe..

Takk skal du ha, Little Jo[;)]
Gode tips du kom med. Jeg pleier egentlig å legge meg med han på morgenen når han skal sove, må vel prøve å slutte med det også. Prøvde å gi han vann igår, men han nektet[&:]

Tror forresten det er et par tenner til på vei, hvordan skal jeg ta hensyn til dette?

Hum, tenner ja..[&:] Han trenger jo ikke pupp eller samsoving (vi bruker la han sove sammen med oss, men vi blir mindre konsekvente av det) selv om han får tenner. Men man må kanskje regne med litt mer nattevåk og surk. Du kan jo smøre gommene godt inn og evt gi stikkpille? Er jo alltid tenner på vei her i huset fortiden, så jeg tar ikke særlig hensyn til det da han virker helt grei om dagen, hadde han virket veldig berørt, hadde jeg nok vente en stund til det værste hadde gitt seg [:)] Johannes er endelig begynt å drikke vann nå, men tok sin tid. Dersom han nekter, så er han jo ikke tørst, ergo han trenger ikke pupp[:)] Er jo litt deilig å få bevis på at de faktisk ikke trenger mat om natten.. Så er man EKSTRA sikker ! hehe

Ja, han har tatt vann noen netter, men blir liksom ikke fornøyd med det. Han veide over 10 kg sist vi veide han, og det er en mnd siden, så tror ikke han lider noen nød[;)]
Håper det ikke tar for mange netter det her, men jeg har skjønt av det andre skriver her, at det er verdt det[:)]

Ikke gi deg..
Hvordan gikk d inatt..?

korsn d gikk i natt? spent nå...

La meg se.. Han våknet i halv to-tida, hvis jeg ikke husker helt feil. Trøstet han og styrte på, men han holdt på helt til kl. 4[&:]
Ville IKKE ha vann, han ble bare sint da jeg prøvde.
Han våknet igjen kl. 5, men sovna fort[:)]
Etter det sov han helt til halv ni, sovnet på puppen, og pappaen sto opp med han kl. 10, så han var visst ganske sliten etter alt styret i natt, som sov så lenge[:)]

Håper han har skjønt at han ikke får pupp nå, og at han ikke holder på så lenge i natt[;)]
er forøvrig ganske stolt av meg selv, som ikke ga meg, hehe[;)]

Ja, han ble sovende ilag med oss inatt tilslutt (trur det var rundt 5)[&:] MEN!! Fikk ikke pupp før i 7tiden, drakk vann ett par ganger ellers i natt [:D][:D] Han sov til halv ti faktisk, sliten stakkar.. Hadde ett oppvåk fra klokken halv tolv til rundt halv to, så det er jo forståelig. Trur det går bedre i natt, krysser fingrene!! [:)]

Back
Topp