Da var det vår tur...

@ne

Gift med forumet
Huff og huff.... Jeg som sa til gubben for et par dager siden at tenk så heldige vi var, siden Haakon ikke har hatt spysyka ennå!!! Når skal jeg lære meg å holde kjeft[8|][8|][8|]

Begynte i går kveld med prøving av løvedrakt og øving på løvebrøl til karneval i bhg i dag, og en liten en med store forventninger...
Skulle sjekke Haakon før jeg hoppa til køys i går kveld, og da hadde han spydd ut hele senga, og sov så søtt[:'(]
Løfta han ut av senga, plasserte han på gulvet mens jeg heiv sengeklær utav senga. Der spydde han som bare det utover gulvet... "Å nei mamma, ej spytta på golvet" var kommentaren, før han begynte å skrike for det "fine" golvet var vått[&:]

For å gjøre en lang historie kort, så har han holdt det gående i hele natt, med spying, leking, potetskruespising, mer spying, litt soving og ikke minst tegnefilm på tv[:-]

Nå sover han på sofaen (som for anledningen er dekket av sikkert 50 frottehåndklær), utkjørt etter nattens strabaser, mens mamma'n sitter og lurer på om hun begynner å bli litt småkvalm[&:]

Og bare for å gjøre det ennå bedre, så reiser sambo til Sverige med jobben i morgen tidlig og blir borte hele helgen[:o]

Phuuu.... dagens utblåsning og klage-syte tråd fra meg. Godt å "få det ut" moahahaha[X(]

Masse god bedring [:'(] krysser fingrene for at du slipper unna. 

Æsj, god bedring! Håper dere blir kvitt det fort...

Fysj! Eplemost og ritz kjeks sier jeg bare..

God bedring!

Takk jenter[:)]

Han har faktisk ikke spydd siden klokken 12 i formiddag, så nå krysser jeg fingrene[:D]

ORIGINAL: **vimsa**

Æsj da[:'(][:'(][:'(] riktig god bedring:) Håper det går fort over...

Back
Topp