Da var det vår tur! *oppdatert*

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Lille-Snekka har tatt sine første 3 skritt! Sambo ringte meg på jobb og var helt oppjaget [:D]

Selv ble jeg litt lei meg, jeg har vært hjemme med snuppelille i 1 år og 2 mnd nå, og to dager etter at jeg begynner å jobbe går hun... Er jo selvfølgelig glad også, men kjente det stakk litt at jeg ikke var der når det skjedde...

Men over all - dette er en STOR dag! [:)]

-------------------------------------------------------------------------------

Hun viste mamman sin hvor flink hun var når jeg kom hjem fra jobb, så jeg fikk også se noen skritt [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mamma 04og09

Så kjekt da, men tenkt du har sikkert opplevd mange ting på den stunda som han har gått glipp av...

Sånn har det vært her og

Viktig poeng - takk for påminnelsen [:)]

ORIGINAL: Tuten

Ååå! Så flink!!
Jeg tror ikke det der er så uvanlig altså! At de setter igang med sånt når det er litt nye rutiner rundt dem... Kanskje hun kjeder seg litt mer hjemme sammen med pappa - og måtte sysselsette seg selv litt ekstra [8D][8D]

Den teorien likte jeg [:)]

ORIGINAL: Fru Katthult

Gratulerer [:D][:D][:D]

Det er så stort når de begynner å gå! Skjønner det stikker litt at du ikke er hjemme nå når det skjedde. Men det kommer til å bli mange tre skritt før hun begynner å gå for fullt. Så du får nok oppleve det når du kommer hjem i ettermiddag [:D]

JA! Satser på det [:)]

Gratulerer så masse!! det er så stas når de endelig begynner å gå. Christian tok sine første skritt når han var hos mormor og bestefar han, så her gikk vi glipp av det begge to [;)]

Så bra [:D][:D]
Sånn er litt kjipt, Enya gikk jo dagen etterat jeg og kim dro fra Tromsø, (vi dro jo 3dager før) jævlig typisk[8D]

Hurra, for en LYKKE for dere og lille-Snekka[:D][:D][:D] Da blir det travelt fremover[;)]

(skjønner at det stakk litt...)

Gratulerer med første skritt[:D][:D][:D]

Kjenner følelsen. Eldstemann tok også sine første skritt mens jeg var på jobb. Blir blanda følelser av sånt.

Så morro! Grattis!![:D][:D]

Hurra for lille-Snekka!!!!! Nå skal du være kjempestolt og glad og kikke på henne resten av helga for å få med deg de neste som kommer[:D][:D]

Jaaaa, skuffelsen ga seg ganske fort, så nå er jeg bare stolt og glad [:D]

Så stas! Snart springer hun først, og du etter [:D]

Hipp Hipp Hurra for lille snekka!![:D]

gratulerer!!!
Det er jo så kjekt når de begynner å gå!!! [:D][:D]

også så stolt en blir i mammahjertet sitt [:)]

Gullet mitt er så STOLT selv at det er nesten mest stas å bare se ansiktsuttrykket hennes [:D]

Back
Topp