Da var det ute

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Da uke 12 ble nådd igår så valgte vi å fortelle det til «alle». Og det var faktisk veldig godt å ha det gjort:Heartred
Slipper å skjule denne magen som virkelig lever sitt eget liv:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Gratulerer! Var faktisk redd for at dette var en trist post,så ble utrolig glad for å lese :happy:

Å herre, slenger meg på de over og innrømmer en viss puls når jeg åpnet innlegget. Så glad for at det var gode nyheter :)

Så godt å ha delt nyheten! Gleder meg til å fortelle det selv, tror det blir i uke 10 for oss når niesene til samboer kommer på ferie. Så fremst alt ser bra ut på ultralyden til uken :happy:

Fortalte det til svigers i går. Da er det bare min familie igjen. Venter til etter ultralyd til onsdagen.

Ja det var godt å få det fortalt :happy::happy: ser jo nå at tittelen skulle vært noe annet, ikke meningen å skremme dere damer:hilarious:

Herlig! Det blir liksom litt meir virkelig då, syns eg:happy: Me skal på UL i veke 12,så tenkte å fortelle ungene det etter den, men har begynt å vurdere å sei det når me er på ferie, ei veke før kanskje, for å sleppe å stresse med å skjule magen, og endelig kunne forklare kvifor mamma har vært i så dårlig form. Spent på reaksjonene:nailbiting::rolleyes:

Back
Topp