Da var det ute, klarer ikke å skjule denne lenger.

Ruger

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Det er 7, 5 måneder siden jeg fødte nr 1, ble fort stor med vesla pga mye fostervann. Men denne tar kaka.
Første bilde 12 uker med nr 1, andre bilde uke 16 med nr 1. Tredje bilde i dag 11+3 :oops:

Vedlegg

• 1363353045191.jpg
    1363353045191.jpg
    58,1 KB · Visninger: 193
  • 1363353069297.jpg
    1363353069297.jpg
    28,9 KB · Visninger: 198
  • 1363353077472.jpg
    1363353077472.jpg
    28,1 KB · Visninger: 205
Så flott mage :) Skjønner det er litt vanskelig å skjule ja :)

Du er jo ikke langt unna 12 uker, så det går vel fint :) Så fin mage! :)

Takk takk. Forkle etter nr 1 er nesten helt strekt ut igjen, bare litt skrukker som vitner om graviditeten over buksekanten og rundt navelen :D men men, litt vedheng, skrukker og strekkmerker må man tåle :p

Oioioi.. det trodde jeg ikke var mulig få mage sååå fort. Nei den kan ikke skjules mer

Såå fin baby mage! :D
Flott!!

Takker damer :) Er nok bare 1, var på tidlig ul i uke 8 ;)

Aaw, fine kulen :)
Jaja, kjekt å slippe å skulle holde alt hemmelig og da :)

herlighet, så fin :D
Må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa da legen i dag fortalte meg at jeg mest sannsynlig ikke får mage før rundt ultralyden...

Herlig :) Merker selv at magen kommer fortere nå med nr 2 :p

jeg er 9 uker i morgen, og må si at jeg har store problemer med å skjule magen nå! er bare 8,5 mnd siden jeg fødte nr 1, og magen har poppet alldeles ut den siste uken!!

så fin mage! blir litt misunnelig - til meg ser det bare ut som jeg har spist noen sjokolader for mye :P

Hihi så flott :D 11 mnd idag siden jeg fødte sist. Og merker også at magen har kommer fort denne gangen. Merker det er oppblåst, men det er så rundt at det ser ut som skikkelig gravid mage :p kan ikke gå i noe stramt uten å få spørsmålet :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så flott mage!! Er nok ikke så lett og skjule den nei! Kjenner at magen begynner og titte fram her også!

Magen vokser nok ekstra fort for oss som var gravide for ikke lenge siden. Her var det det som fikk meg til å teste, følte jeg hadde begynt å legge på meg :p

Så fin mage!
Jeg trodde ikke magen kunne vokse før 12. uke jeg, men du beviser jo at det tydeligvis er feil :)
Selv har jeg bare fått mer flesk på magen, og er oppblåst.. Føler meg omtrent som en hvalross, så gleder meg til magen begynner å vokse ordentlig, lurer på når det skjer :p

Takk takk damer :)

Så fin mage!
Jeg trodde ikke magen kunne vokse før 12. uke jeg, men du beviser jo at det tydeligvis er feil :)
Selv har jeg bare fått mer flesk på magen, og er oppblåst.. Føler meg omtrent som en hvalross, så gleder meg til magen begynner å vokse ordentlig, lurer på når det skjer :p

Ja den magen kom fort nå gitt. Er veldig individuelt når magen kommer, mange bærer barnet inne i seg mot ryggen, mens andre bærer utover. Ei venninne av meg som også fikk i august 12 kunne man ikke se at hun var gravid før ei uke før termin.

Back
Topp