Da var det TORSDAG.

Bruker763eli

Forumet er livet
Her sitter jeg da - med ei syk jente i sofaen og selv sitter jeg og hoster (men ikke feber...). Blir hjemme fra jobb idag også.

Amalie er i barnehagen - straks på vei til Kongeparken for å kose seg der noen timer. Der har de juleverksted og show i et telt - tenker hun kommer til å kose seg veldig. Selv om det blåser her og det har kommet snø igjen. Sikkert en smule kaos på veiene idag.

Det blir rolig kveld - spørs om det blir noe julegavehandling på dette føret....får se. Skulle jo ønske at jeg ble ferdig før neste uke - da er det jo jobb hver dag, unntatt julaften heldigvis.

God bedring til dere Elimor!

Her har jeg hatt en skikkelig suremorgen - jeg er skikkelig grinete rett og slett. Formen er ganske dårlig, men jeg burde være i godt humør, for jeg har jo juleferie nå.... har bare ikke tålmodighet til frøken Åberg som skal bare, og han far i huset som lar det stå skål med vann på spisestuegulvet så lillebror spruter ut over hele gulvet og alle klærne sine to minutter etter at vi har kommet ut fra badet (igjen, dette har skjedd flere ganger de siste ukene - alle klær må skiftes), frøkna går og blåser ut stearinlys etter streng beskjed om å ikke gjøre det (jeg var oppe og skiftet på lillebror og ville ikke at hun skulle ha hodet med det lange håret i nærheten av lysene når jeg ikke var der), og så skulle jeg dra ungene på akebrett til barnehagen i den halvmeteren med snø som har falt siden 22 i går kveld, og snublet meg hele veien med en hylskrikende august som ikke ville ake

Nå har jeg tatt meg en liten time på sofaen og slappet av og hentet meg inn, så nå skal jeg gå ned og hente opp julepynten og begynne på husvasken... så tar jeg en kaffepause om en liten stund igjen

Huff da. Sikke noen dager dere har Elimor og Lenemor.
Her er jeg nærmest lykkelig. Med paracet er halsen nemlig endelig smertefri. Godt nok er jeg pottetett, men det er ingenting i forhold til hvordan det har vært.
Ungene var snille og greie til morgen tross litt sen legging igår da de var med på julemat med prestene igår kveld.
Jeg har pakket julegaver og har nu ganske greit overblikk og mangler bare noen småting. Og snart er det julelunsj på et av mine kirkekontor. Koselig da med andre ord.

Hatt en slitsom natt, siden Mina er sååå forkjøla[&:] Lusene er vi kvitt, men ikke hosten. Fått time til legen i ettermiddag for å sjekke den. Vil nesten ikke ha mat,for hun brekker seg.
Så hun blir hjemme med meg[:)]

I ettermiddag skal Mina på teater å se Pluttipluttiplott sammen med bestefar og onkel. Jeg er helt sjokkert over at pappaen mmin faktisk ringte og spurte om han kunne ta Mina med. Han har aldri vist noe særlig interesse egentlig, men dette er jo SUPERT!! Mina gleder seg til å se nissene[:D]

Så jeg får et par timer til MEG selv i kveld.. Dette er ikke hverdagskost hihi[8D]

ORIGINAL: oslojente1980

Hatt en slitsom natt, siden Mina er sååå forkjøla[&:] Lusene er vi kvitt, men ikke hosten. Fått time til legen i ettermiddag for å sjekke den. Vil nesten ikke ha mat,for hun brekker seg.
Så hun blir hjemme med meg[:)]

I ettermiddag skal Mina på teater å se Pluttipluttiplott sammen med bestefar og onkel. Jeg er helt sjokkert over at pappaen mmin faktisk ringte og spurte om han kunne ta Mina med. Han har aldri vist noe særlig interesse egentlig, men dette er jo SUPERT!! Mina gleder seg til å se nissene[:D]

Så jeg får et par timer til MEG selv i kveld.. Dette er ikke hverdagskost hihi[8D]

Men sååååå fortjent - kos deg[:)] Det hørtes veldig koselig ut med pluttipluttiplott også for Mina sin del - så gøy at bestefaren viser iniativ til å være ilag med barnebarnet sitt. [:)]

Håper Mina får noe som virker mot den plagsomme hosten - ikke noe gøy når det går utover matlysten.

Ja, her er det også litt sykdom.. Bertine hoster og hoster stakkars..[&o] Men hun har spist greit heldigvis. Vi spiste middag for en time siden, og da ble det sutring fordi hun ville legge seg..[8|] Så snuppa sover allerede.. Får håpe hun sover greit i natt og våkner i bedre form imorgen..

Jeg håper virkelig at hun blir bedre, for jeg skal være hjemme alene med begge barna hele helgen.. Mannen skal på julebord med danskebåten denne helgen, for 2 uker siden var det til Kiel, synes jeg er grei altså![:D] 

Ja, da har jeg snakket med T sin søster, og de vil passe snuppa fra lørdag til søndag.. Så nå håper jeg ihvertfall at hun blir bedre![:)]

Off.. Mange syke barn her. Masse god bedring til barna [;)][:)].

Her regna det i morges [>:]. Men begynte heldigvis å snø masse tidligere i dag og kuldegradene kom tilbake [:)]. Godt er det.

I 11 tiden var vi å så på nurket i magen.[:D] Blir en liten gutt til [:D]. Så magefølelsen til gubben og meg stemte [8D]. Alle andre sa at det blir nok ei jente denne gang [;)][:D] Viktigste er jo at bebisen er frisk, noe han var [:)].
Termin 17. mai [8D].

Sitter og venter på pizza`en skal komme, vi måtte ha noe kjapt i dag
[;)][:)]

Ha en fortsatt fin kveld [:)][:)]

Back
Topp