Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Novembergull
Huffda! Høres trist og leit ut.. Hva skjedde?
Klem fra meg!
ORIGINAL: Mettas
Det var trist, men samtidig er det jo bra at dette kom frem nå, og ikke etter flere år sammen hvor du "kastet" bort dine beste år. Er sikker på at du kommer til å finne noen som passer bedre sammen med deg, og som ønsker de samme tingene. Ellers kan man jo ikke være lykkelig...
Lykke til[:)]
ORIGINAL: lille nupp
min mann skulle aldri få barn eller gifte seg[8D] nå er nr to på vei og vi har vært gift ett år[:D]
trist at han ikke kunne gi deg litt håp, så dere kunne fortsette[:(]
ORIGINAL: Cathy1
min mann skulle aldri få barn eller gifte seg[8D] nå er nr to på vei og vi har vært gift ett år[:D]
var slike jeg trodde det skulle bli her også... men jeg ser det når han sier det... at han virkelig ikke vil ha barn...
ORIGINAL: Godhjerta.
Så leit. Skjønner du har det vondt nå. [:(]
*Trøsteklem*
ORIGINAL: stibli
ORIGINAL: Cathy1
var slike jeg trodde det skulle bli her også... men jeg ser det når han sier det... at han virkelig ikke vil ha barn...
Kanskje han trenger litt mer tid? Dere har jo ikke vært sammen så altfor lenge.
ORIGINAL: Løveunge05
Hvis han virkelig ikke vil ha barn er nok dette det mest riktige. Det er vondt, og det er hardt nå, men det ville jo ikke vært så bra for dette barnet å vokse opp uønsket av far..