Da var det slutt

mb

Gift med forumet
Da må jeg si meg ferdig med amminga. Kjenner det er ganske trist i grunnen. Var jo så stolt for at jeg endelig hadde fått det til ordentlig. Måtte gi meg så tidelig med de to andre. Men nå har jeg prøvd ut med å gi Alexander flaske med mme på kvelden og han sover jo nesten rundt i stedet for å måtte ha tre måltider om natten. I dag morges ville han ikke ta puppen ordentlig engagn [8|] Så jeg får vel si meg fornøyd med 5 mnd. Tror han har best av å slutte har jo ikke nok til ham tydeilgvis.[:(]

Vet du hva? ikke noe å deppe for...

GRATULERER MED 5 MND AMMING!!!!!

Skjønner at det er litt vemodig...MEN Syns du har vert kjempeflink....
vær stolt av at du i det hele tatt har kommet til idag du! [;)]

ORIGINAL: Chill24

Vet du hva? ikke noe å deppe for...

GRATULERER MED 5 MND AMMING!!!!!

Skjønner at det er litt vemodig...MEN Syns du har vert kjempeflink....
vær stolt av at du i det hele tatt har kommet til idag du! [;)]

Helt enig [:D]

Jeg klarer det enda men probleme her i hus er at Stine ikke altid vil ha pupp men heller flaske.
Noen barn blir lei av puppen.
Du har vært kjempe flinke skal jeg si deg

ORIGINAL: Linka

Jeg syntes du er kjempeflink jeg.

Grattis med 5 mnder amming.

Klemmer

Grattis fra meg også!! Kjempeflott!!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Linka

Jeg syntes du er kjempeflink jeg.

Grattis med 5 mnder amming.

Klemmer

Grattis fra meg også!! Kjempeflott!!

Å grattis fra meg også!

Synes du har gjort en kjempejobb, jeg
- men det er ikke sikkert du trenger å gi helt opp..
JR har tulla litt med puppen innimellom og jeg har vert frista til å gi helt opp,
men nå har han fått både mm og mme sidenhan var 6 uker
- og det GÅR å kombinere - av og til - men selvsagt, ikke gjør det for enhver pris, da[;)]

- også jeg som hadde planer om å fullamme til 6mnd, da.. og så ble det bare 6 uker[8|][:(]

Jeg synes du har vært kjempeflink!!!!!!!! Det er lenge å fullamme i 5 mnd skal jeg si deg!!

Vi får se hvordan det går med oss også, heldigvis kan jeg fullamme enda.. men man vet jo ikke hvor lenge det varer. Jeg skjønner det ble slitsomt for deg å stå opp tre ganger per natt, og det viktigste er jo at både du og babyen er fornøyd[:)]

Tusen takk for masse god støtte. Har klart å få han til å ta litt pupp i dag, men han vil helst ha flaske for det går fortere. Tror han blir mer mett, men jeg skal kanskje prøve å kombinere litt som du sa Fiorelina. Så kos med amminga. Takk igjen alle sammen.[:D]

Gutten min vil også helst ha flaske - men får litt mm også -pga antistoffene[:)]

Gratulerer med 5 mnd amming. All grunn til å være stolt, og slutte med god samvittighet[:)]

Flinke du har vert.

Her hos oss er det omvent. Ho vil ikke ta flaske noe.... Bare pupp. Helst hver time[&:] 

Elsker å sovne med puppen i munnen, og vokner om jeg tar den bort.

Synes du har vært veldig flink jeg!! Og du har all grunn til å være stolt!!
Jeg fullamma i 5 uker, og etter d har jeg kombinert!! Går veldig fint d!! [;)]

ORIGINAL: buster

Hihi - jeg fikk vel en uke lenger enn deg - men DA måtte jeg også kombinere - skulle nok gjort det før[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: buster

Hihi - jeg fikk vel en uke lenger enn deg - men DA måtte jeg også kombinere - skulle nok gjort det før[;)]

Skulle nok gjort det før jeg også!!
Menmen vi har jo prøvd så godt vi kunne!! [;)]

Og nå vokser de seg jo store og sterke begge guttene våre! [:D]

Syntes at dere er flinke alle sammen jeg. Uansett om dere ammet en dag eller 12 mnder.
Klemmer

Det er jo bra det da!!![:)]
Vær stolt av dere du...Amminga stopper seg ofte selv på en slik måte.
Er jo og viktig å ta hensyn til søvn,så har dere det bedre med mme så har dere det bedre da!!![:)]

Back
Topp