Da var det slutt...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
På å ligge lenge om morgenen... Snuppa som tidligere har stått opp en plass mellom halv ni og halv elleve har funnet ut at det er alt for sent! Skal ikke klage i dag da, for hun har i allefall sovet godt i natt, bare spist to ganger og sovnet igjen med en gang.. I helga har hun nemlig våknet og tullet 1,5 time midt på natta...jaja! Er vel bare å bli morgenfugl da!

Altfor tidlig oppe her også. Må kjøre eldste i big, så jeg må opp kl åtte. Det synes ikke det stakkars trøtte hodet mitt noe om:-P

Når våknet lillemor i dag da?

Våkna egentlig halv seks, men ga henne litt mat og fikk lurt meg til litt mer søvn mens hun spiste :P

Altfor tidlig oppe her også. Må kjøre eldste i big, så jeg må opp kl åtte. Det synes ikke det stakkars trøtte hodet mitt noe om:-P

Når våknet lillemor i dag da?
Kl. 8 hadde vært ferie her i huset!! Her er han gjerne våken fra halv 6, har heldigvis klart å få han til å ligge til halv 7 i det siste:-)

På å ligge lenge om morgenen... Snuppa som tidligere har stått opp en plass mellom halv ni og halv elleve har funnet ut at det er alt for sent! Skal ikke klage i dag da, for hun har i allefall sovet godt i natt, bare spist to ganger og sovnet igjen med en gang.. I helga har hun nemlig våknet og tullet 1,5 time midt på natta...jaja! Er vel bare å bli morgenfugl da!
Når er hun klar for dagen da?:-) uff.. Har ikke så mye vi skulle sagt lenger ;)

Det er det her og :( Begynt å våkne mellom 6 og halv 7, skulle ønske hu kunne sovet en time eller to lenger :p Denne uka er det greit for må kjøre storebror i bhg :)

Kl. 8 hadde vært ferie her i huset!! Her er han gjerne våken fra halv 6, har heldigvis klart å få han til å ligge til halv 7 i det siste:-)
Haha:-) Ja, jeg vet jeg egentlig er bortskjemt i forhold til mange andre, men det er rart med det når man er vant til å sove til 9-10:-P

For noen murmeldyr dere er.:p

* æpp'n *

Er visst samma greia med alle babyene da, oppe tidligere og tidligere.. her har det vært rundt kl sju i over en uke nå! Våkner når storesødkene går i bhg... Går heldigvis bare en liten time før hun vil sove igjen, og jeg kan sove eller spise frokost i fred og ro :)

Hadde håpet at å stå opp tidlig gjorde at hun sover lenger på dagtid, men neida.. Kan fortsatt stille klokka etter henne, 30 min og pang "våken"... Men gir ikke opp,skal ut å trille etterpå og prøver på å få henne til å sove litt lenger da!

ååå dere sendte nok sovestøvet hit da :) for her fikk vi se morgen <3 tusen takk!
men all medfølelse til dere, er gruusomt tidlig noen ganger... :(

Mini er våken kl seks og spiser og laver til kl sju før han er klar til dag. Strålende fornøyd jeg så lenge han ikke blir som broren som var oppe kl fire og fem i 1,5 år..

Back
Topp