Da var det slutt....

Snart2!!

Glad i forumet
Da var permisjonen over for denne gang.... Siste dag i morgen, så klokka 07.30 på mandag skal ungene være levert i bhg og jeg være opplagt og klar på jobb[8D][:D][&:]

Kan rett og slett ikke forstå hvor dette året har blitt av, Elias ble jo nettopp født og nå er han stor barnehagegutt[8|]

Han hadde første dag i bhg på mandag, og det har gått over all forventning. Storkoser seg, og har det ikke travelt med å bli med hjem når jeg kommer for å hente om dagene[:D]
Har i dag og i går hentet Sander først slik at han kan være med å hente Elias, noe som har vært stor stas for begge to[:)]

Blir spennende å se hvordan morgenene blir fremover med 2 små som må tidlig ut døra.. Håper vi kommer inn i rutinene raskt[:D]

Det går så vanvittig fort, tenk at de nettopp var små babyer... jeg blir helt nostalgisk med tanke på at lillebror fyller ett år på lørdag.

Morgenene her går forholdsvis smertefritt, men det er vel fordi vi leverer sammen, og fordi AUgust står opp så tidlig at han og jeg er ferdig på badet før G står opp med johanna

Oj[&:] Allerede gått så lenge. Helt utrolig hvordan tiden flyr. Ønsker lykke til med jobbstart og at dere kommer fort inn i morgenrutinene[:)]

Back
Topp