Da var det slutt på cola, kaffe og te?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Begrenser kaffe til ca 0-3 kopper og tar 0-5 glass pepsimax om jeg føler for det.
Abdolutt ikke redd for å få barn med lav fødselsvekt pga koffein.
-drakk like mye begge de andre gangene og begge har vert store. Minsten var nesten 5 kg 1 uke før termin..:p
Enig! Jeg fikk en stor jente i 2017. Og drakk masse pepsi max :D :O
 
Jeg er veldig glad i kaffe og cola uten sukker. Første svangerskap trodde jeg det skulle bli kjempevanskelig siden jeg trodde jeg drakk masse kaffe, men så skjønte jeg at jeg egentlig ikke gjorde det, så å holde seg innenfor anbefalt mengde gikk helt fint. Også frista ikke kaffe noe særlig uansett. Men litt uti svangerskapet kom jeg på at skitt, cola har jo også koffein i seg! Så vet ikke om jeg helt klarte å holde meg innenfor likevel.

Denne gangen syns jeg det er mye vanskeligere fordi jeg drikker mer cola zero nå enn før. Så må alltid tenke meg om før jeg får kaffe eller cola. :nailbiting:
 
Jeg drikker rundt to kopper kaffe til dagen. Holder meg unna resten :)
 
Jeg opplever at cola zero/pepsi max hjelper veldig mot kvalmen, og da klarer ikke jeg å unngå å drikke det altså..

Litt lav fødselsvekt forrogei svangerskap, men det var nok også grunnet svangerskapsforgiftningen, måtte settes i gang fordi han ikke vokste noe særlig mer..

Men gikk på å kjøpe bokser i sverige, og en slik om dagen fikk være innafor, tenkte jeg
 
Jeg drikker Pepsi Max jeg altså, gjorde det sist og..
 
Jeg opplever at cola zero/pepsi max hjelper veldig mot kvalmen, og da klarer ikke jeg å unngå å drikke det altså..

Litt lav fødselsvekt forrogei svangerskap, men det var nok også grunnet svangerskapsforgiftningen, måtte settes i gang fordi han ikke vokste noe særlig mer..

Men gikk på å kjøpe bokser i sverige, og en slik om dagen fikk være innafor, tenkte jeg
Det funker for meg også mot kvalmen. Jeg tenker litt sånn for min egen del, at så lenge jeg ikke sluker flere liter Pepsi Max hver dag i hele svangerskapet, så går det bra. Skal jo selvfølgelig begrense meg, men når man blir kvalm av det meste visse dager så er det ikke så lett :eek:
 
Det funker for meg også mot kvalmen. Jeg tenker litt sånn for min egen del, at så lenge jeg ikke sluker flere liter Pepsi Max hver dag i hele svangerskapet, så går det bra. Skal jo selvfølgelig begrense meg, men når man blir kvalm av det meste visse dager så er det ikke så lett :eek:

Ja, samme her, og med en eller to bokser pepsi max eller zero så er jeg likevel under milligramsmålet, så tenker det går fint.

Burde man ikke fått cola på resept når man er gravid? :jimlad:
 
Jeg har foresten r
Ja, samme her, og med en eller to bokser pepsi max eller zero så er jeg likevel under milligramsmålet, så tenker det går fint.

Burde man ikke fått cola på resept når man er gravid? :jimlad:
haha jo egentlig! Det og ritz
 
Jeg har foresten r

haha jo egentlig! Det og ritz

Oohh ritz har for mye fett til at jeg klarer dem nå.

Men, Martin's godknekke (i sånn boks man kjøper fra skoleklasser/idrettslag), det funker!
 
Oohh ritz har for mye fett til at jeg klarer dem nå.

Men, Martin's godknekke (i sånn boks man kjøper fra skoleklasser/idrettslag), det funker!
What, klarer du ikke Ritz :nailbiting::nailbiting: kondolerer altså :p
 
What, klarer du ikke Ritz :nailbiting::nailbiting: kondolerer altså :p

Forrige gang prøvde jeg, men Ritz, Salinas og en hel haug andre ble bare gitt opp. for mye fett i dem.. Jeg gikk ned i vekt, for absolutt alt av fett og sukker gjorde meg skikkelig dårlig. Første sommeren uten is, for å si det sånn.

Svigermor lagde flesk og duppe på hytta i sommerferien. Smakte godt, men jeg måtte bare legge meg etterpå, og senere kom alt opp igjen. Nei, for en status!
 
Back
Topp