Da var det slutt på bleier og sutt!

Merri24

Gift med forumet
Jeg har ikke vært her så mye etter det nye forumet kom, synes det var litt rart og tungvindt. Men sikkert vanesak....

Men, jeg må bare fortelle noe! I løpa en uke nå har lille snuppa mi sluta helt med bleie (fra å ikke få til å gå på do i det hele tatt, til å være tørr om natten). Så nå er det ikke bleie verken dag eller natt:)

Og den store jenta ville heller ikke ha sutten lenger, så da vi var i Dyreparken i dag leverte vi likegodt den i kista til Kaptein Sabeltann. Så får vi se åssen dette går!

Gøy at det endelig skjer noe!!!

Så flink pike
Herlig når det går såsmertefritt!

Her forsvant tutten smertefritt rett før påske, men sliter litt med bleieslutt....

Tutten tok vi i fjor sommer, men bleiene har latt vente på seg...Helt til han plutselig på 3 årsdagen erklærte at han ikke ville ha bleie på i barnehagen! Vært tørr natt og dag siden :)
Herlig altså! De blir jo plutselig så store

Så flink!
Her er det fortsatt både bleier og smokk :/

her er det fortsattsikte og bleier har en plan om å gjøre noe i sommer men vi får se

Vi har hatt første natt uten smokk, ho har kun brukt smokk når ho skulle sove, og i stor jente-seng. Vi sa at når ho fikk ny stor seng, måtte ho slutte med smokken, og det gikk helt greit. Og på gammel vane igår når ho skulle legge seg, spurte ho etter den, og vi sa nei, du har ny seng. Da snudde ho tvert rundt, sprang inn i senga og la seg og sovna med en gang!! 

Og bleiene jobber vi hardt med om dagen. Ho var bleiefri i hele går, og antyda at ho skulle gå uten idag også, så virker som ho er helt klar for det sjøl. Så ser for meg ei uke til nå med øving, og så er vi ferdige med bleier på dagen. Så her har det skjedd masse på bare ei helg!! 

Herlig! Her også ble hun bleiefri på treårsdagen. Vi bestemte en dato med hjertet litt i halsen, men det gikk over all forventning. Hun syntes nok selv at hun hadde blitt så stor at det var på tide å slutte. Har ikke hatt ett eneste uhell siden hun slutta.

Så deilig å bli ferdig med det  flink hun er :) Vetle sluttet også med bleie for 1 mnd siden. både dag og natt på engang. så digg. jeg stresset ikke med å begynne med bleieslutt, men han sa fra selv. og har kun hatt 2-3 uhell siden. (ingen på natten) deilig

Så flink!!
Her har vi fortsatt bleie på om natta. Og smokken er ikke lett å kvitte seg med.. men det kommer nok :)

Back
Topp