Da var det slutt for oss denne gang.

Ønskeskattnr2

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Januarlykke 2020
I dag på ultralyd ble det oppdaget at det lille hjertet hadde sluttet å slå rundt ved ni uker. Selv om vi er så forberedt på dette mtp. translokasjonen min så kom det likevel som et slags sjokk. Nå er ting trist men heldigvis har vi det lille mirakelet vårt på snart to år som lyser opp et hvert mørkt øyeblikk. Vi gir oss ikke og hopper på hesten igjen så snart vi kan. Ønsker alle dere flotte junidamer masse lykke til med svangerskapene deres og takker for meg.

Huff, så trist! :Heartbigred Håper det går raskt å komme i gang igjen, lykke til videre! Klem

Huff så trist :Heartred masse lykke til videre. Krysser fingrene for at det sitter en ny spire veldig snart :happy:

Kondolerer.
Håper dere får en ny spire så snart dere er klare.

Så leit :Heartred håper spiren sitter igjen snart og at det klaffer for dere:Heartred

Så utrolig trist og urettferdig :( ❤️
Tenker på deg.

Huff så trist :(

Ånei! Så utrolig trist! Håper virkelig jeg ser deg i en termingruppe fort igjen :Heartbigred

I dag på ultralyd ble det oppdaget at det lille hjertet hadde sluttet å slå rundt ved ni uker. Selv om vi er så forberedt på dette mtp. translokasjonen min så kom det likevel som et slags sjokk. Nå er ting trist men heldigvis har vi det lille mirakelet vårt på snart to år som lyser opp et hvert mørkt øyeblikk. Vi gir oss ikke og hopper på hesten igjen så snart vi kan. Ønsker alle dere flotte junidamer masse lykke til med svangerskapene deres og takker for meg.
Så trist å lese:( kommer jo som et lite sjokk selv om man vet st det er en mulighet for at det kan skje.. masse lykke til på veien videre og ta godt vare på hverandre:Heartred ønsker dere alt godt! Stor klem til dere:Heartred

huff å nei! Så itrolig trist! Ta godt vara på varandra och hoppas det blir terminspire på dere om kort tid! :Heartred

Så trist ❤️ :(

Uff, nå fikk jeg et ordentlig sug i magen. Så trist, vondt og urettferdig.

Ta godt vare på hverandre [emoji173]️

Back
Topp