Da var det på'n igjen...

Tvilling82

Glad i forumet
Har fått vite i dag at jeg har hatt en MA.[:(]
Trodde endelig vi hadde fått det til etter over 2 år, men den gang ei...
Nå er det bare å begynne på nytt. Vet i alle fall at vi kan få barn nå da. Så noe positivt er det jo oppi dette.
Skulle bare ønske mannen min var hjemme, så jeg hadde han å dele det med. Han er nemlig på elgjakt lykkelig uvitende både om at jeg har vært gravid, og at jeg har hatt en MA.
Heldigvis kommer han hjem i morra.[:)] Men blir tøft å fortelle det.
Godt å ha dere i mellomtiden!

Aner ikke...
Var legen som kalte det Missed Abortion, og ikke SA. Hadde noe med at kroppen støter fra seg bare deler av det, eller noe. Aner virkelig ikke...
Men måtte du ha utskrapning? I så fall, var det vondt?

Det var leit å høre [:(] Dumt at han ikke er hjemme, men her er det jo alltid noen [:)] Bedre lykke neste gang,klem fra meg [:)]

Forresten leit å høre at det gikk galt for dere også[:(]
Har dere prøvd lenge?

Så trist[:(][:(]
Men håper det går bedre neste gang[:D]

sørgelig å høre[:(] jeg får vondt i magen når jeg leser om dere som har hatt sa og ma[:(] håper det klaffer snart for dere[;)]

Uff! Så trist![:(] Håper det klaffer seg for dere igjen snart! Kan jeg spørre hvor langt du var på vei?

Tror at Missed Abortian var når barnet bør i livmoren, og ikke kommer ut...

Huff! Trøsteklemmer kommer fra meg!

så trist[:(] sender ein trøsteklem, og masse lykke til ved neste prøving[:)]

Kjepetrist!!!
Føler med deg!!!
Lykke til med videre prøving!!!

TUSEN TAKK FOR ALL STØTTE!!! DET VARMER VIRKELIG!
Har endelig fått snakket med mannen min også. Han tok det veldig bra. Tenkte som meg, at nå vet vi i alle fall at vi kan få barn...
Var forresten ca 5 uker på vei, Tullmusa. Og takk for opplysningen. Kan nok stemme det, for skal på sykehudet på mandag og sjekke om alt har kommet ut da. Hvis ikke må jeg ha en utskrapning. Gruer meg...

Da må jeg ønske deg masse lykke til på mandag... Det går sikkert bra!!!

Hei!

Så synd at du hadde en MA. Fint at du ser det positive i at du nå VET at du kan bli gravid! Lykke til på undersøkelsen. Håper det klaffer fort for dere igjen!!

Trøsteklemmer!

Back
Topp