Da var det på tide og

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
flytte ned bunnen på senga til Ada, da hun i går hadde reist! seg etter duppen![:D]
Nå gjør hun det hele tiden, wohooo....[8D]
Ja, tiden går fort, flinke snuppa mi, mamma er stolt av deg[:D]

Reist seg i sprinkelsenga?

Ikke for å være ufin nå (må jo ta forbehold om det og), men hvis hun ikke har gjort det før nå, så er du jo heldig! [:)]
Både Maja og Noah reiste seg i senga da de var 5-6 måneder gamle, så her har bunnen på senga vært nede i ganske mange måneder allerede.. [8D]

ORIGINAL: Pijah

Reist seg i sprinkelsenga?

Ikke for å være ufin nå (må jo ta forbehold om det og), men hvis hun ikke har gjort det før nå, så er du jo heldig! [:)]
Både Maja og Noah reiste seg i senga da de var 5-6 måneder gamle, så her har bunnen på senga vært nede i ganske mange måneder allerede.. [8D]

Haha, tar deg ikke for å være ufin jeg, Pijah:) Nei, 1ste gangen hun reiste seg ja:) eller hun gjorde det fredagen, men først nå hun gjorde det i senga[:D]
Sprinkelsenga har vært på den mellomste hakket, men måtte flytte den helt ned nå[:D]
Hun er litt treig av seg, men bedre sent enn aldri[:D] Hihi...

Morsomt at hun har begynt med det da! [:D][:D] Like greit å senke bunnen med en gang, slik at hun ikke går på hodet ut av senga! [8D]
Noah klatrer ut av sprinkelsenga han nå da, heldigvis bare den veien senga vår står. Så han går på hodet ut av sin egen seng, opp i vår, og så klatrer han ut av vår seng og kommer krabbende ut på stua.. [8D]

Morsomt at hun har begynt med det da! [:D][:D] Like greit å senke bunnen med en gang, slik at hun ikke går på hodet ut av senga! [8D]
Noah klatrer ut av sprinkelsenga han nå da, heldigvis bare den veien senga vår står. Så han går på hodet ut av sin egen seng, opp i vår, og så klatrer han ut av vår seng og kommer krabbende ut på stua.. [8D]

Hehe, ja morro ja:) Oj, utspekulert liten tass du har, da!!![:D]
Bra senga deres står nærme, så han ikke slår seg[:-]
Hehe, håper det ikke skjer med det første her, for Ada har eget rom hun, hatt det siden Januar i år[:D]

Så heldig du er som har sluppet det helt til nå. Her holder smurfen på å finne ut hvordan han kan klatre over kanten :-/

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Hehe, håper det ikke skjer med det første her, for Ada har eget rom hun, hatt det siden Januar i år[:D]

Utspekulert ja, skal jeg love deg. Han har lært av søsteren sin. Hun viste han det en gang, og etter det har han fortsatt gitt.. [8D]
Skulle gjerne putta gutten på eget rom, men vi har ikke noe rom. Han er så urolig om natta, så jeg vil ikke putte han inn til Maja. Det er bedre at han holder meg våken, enn henne.. [8D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Utspekulert ja, skal jeg love deg. Han har lært av søsteren sin. Hun viste han det en gang, og etter det har han fortsatt gitt.. [8D]
Skulle gjerne putta gutten på eget rom, men vi har ikke noe rom. Han er så urolig om natta, så jeg vil ikke putte han inn til Maja. Det er bedre at han holder meg våken, enn henne.. [8D]

Oj, snill storesøster da![:D] Hihi, ja de er flinke til å hærme disse små ja:) Håper ikke Ada lærer sine småsøsken når den tid kommer[8D]

ORIGINAL: princess_barbie

Så heldig du er som har sluppet det helt til nå. Her holder smurfen på å finne ut hvordan han kan klatre over kanten :-/

Hehe, ja ganske heldig vil jeg si:)

Heia Ada!!![:D]

Sånn er det , ingen barn utvikler seg likt :D
Flinke jenta di =D
Da er det smart og senke bunnen ja , her har vi også hatt den nede ganske lenge.. Han har reise seg opp lenge....

hihi , tiden flyr [:)]

Back
Topp