Da var det på tide med...

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Fødeavdelingen igjen da :) Like morro hver gang å se på:)

Det er bra :)

Føler veldig med hu med nåleskrekk. Det er skikkelig vondt å være så redd nåler.

Jeg er nok litt rar, syns ikke det er sååå fantastisk. :p Husker når jeg gikk med lillemor så kikka jeg på alt det der, og grein og grein. Grein av introen til unge mødre. Er visst litt kaldere denne gang. :p

Jeg er nok litt rar, syns ikke det er sååå fantastisk. :p Husker når jeg gikk med lillemor så kikka jeg på alt det der, og grein og grein. Grein av introen til unge mødre. Er visst litt kaldere denne gang. :p

Samme her. Nå syns jeg bare de folka er teite som hyler og grynter og banner :p

Jeg sitter på jobb :-(

Hehe....ja dem skriker veldig mye der.

Herlig med fedrene som plager mødrene he he :) blikkene til mødrene om mennene sine hehe

Hadde blitt gal jeg :P

Men herregud så søt han keisersnitt-pappa'n var =) Hadde liksom bestemt meg på forhånd at han var skikkelig barnslig og teit! Men i stedet var han såå støttende og flink =) Slik liker vi =)

Men herregud så søt han keisersnitt-pappa'n var =) Hadde liksom bestemt meg på forhånd at han var skikkelig barnslig og teit! Men i stedet var han såå støttende og flink =) Slik liker vi =)
Ja, han var virkelig der for kjæresten sin, ingen tvil om det :)

Men herregud sååååå rolig han andre mannen er da. Gurimalla, tror jeg aldri sett en mann så rolig i en fødsel før jeg.

Jøss, jeg kan jo se fødeavdelingen direkte på nett-tv!! Ingen som har saft d til meg :p

Var på jobb i dag, så gikk glipp av det:p synes det er morrsomt jeg da.. Veldig forskjellig fra mine fødsler:p

Back
Topp