Da var det på`n igjen

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Med tenner og mareritt-netter. Hvor mange tenner skal hun egentlig få? [8|]
Nå er det hjørnetennene nede som kommer, og det er tann nr 15 og 16.

Det betyr timesvis med våkentid hver natt og en helt utslitt mamma [&:]
Plis si at det er pause en stund når disse har kommet! Da har hun fylt opp hullene, og flere jeksler skal vel ikke komme enda? Håper virkelig ikke det, for jeg er helt utslitt etter månedsvis med det her. Ble ca 2 uker pause denne gangen. Akkurat nok tid til å komme inn i soverutinene igjen.

Uff, stakkars dere begge to!
Trøsten er at hun ikke skal ha flere tenner før 2 års jekslene! [;)]
Håkon blir 4 år i høst og han har 20 tenner. [;)]

Huff.. Kanke si e gleder me t resten a tennan t Dina kommer gitt...
Får håpe det går fort over denne ganga da. *trøste*

Oj! Det var mange!!! Kan vel snart ikke være plass til flere..?[:-] Jada, jeg innrømmer at jeg ikke har helt kontroll på hvor mange tenner de skal få til slutt...

Håper ihvertfall det går fort denne gangen, og at det blir lenge til neste gang. Skjønner godt at du er sliten nå.

ORIGINAL: *Lesehesten*

Uff, stakkars dere begge to!
Trøsten er at hun ikke skal ha flere tenner før 2 års jekslene! [;)]
Håkon blir 4 år i høst og han har 20 tenner. [;)]

Oh thank GOD!!
Jeg er lei av tenner nå!! [8D]

Stakkars Sofie.... Forhåpentligvis er det en lengere pause snart, slik at derer får litt nattero, vært mye for dere nå...

å kjære vene! Så mange??? er vonde jekslene altså, så får håpe disse er raske av seg! 

Huff, de tennene er noe dritt. Tror vi nærmer oss ferdig inni der vi og. Har ikke fått telt ordentlig på en stund, men mange er det hvert fall!

Håper det går fort over!

ORIGINAL: Snekka

Stakkars Sofie.... Forhåpentligvis er det en lengere pause snart, slik at derer får litt nattero, vært mye for dere nå...

Det håper virkelig jeg også, for nå vi er veldig slitne begge to. I natt fikk vi hvertfall sove i ett fra kl 3.30 til 6.30. Før det var det bare 30 min til 1 time i slengen.
Sofie måtte visst ha to dupper i bhg, for hun var så trøtt når de spiste frukt at hun klarte nesten ikke holde øynene åpne [&:]

Back
Topp