Da var det overstått her også

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Var nok jeg som gruvde meg mest til Linneas kontroll og sprøyte idag. Stakkars lille, uviten om hva hs skulle gjøre med henne.

Hun er nå 79 cm og 11 kg.

Hun skreik til da hs sprøyta inn vaksina, og etter 30 sekunder smilte hun til hs. så da fikk helsesøstra sova godt i natt også[8D]
Og siden det var to baller å leke med så fikk vi ikke dratt derfra med det samme. Hun årna og årna med dissa ballene, ut og opp i tralla igjen. Tror vi bare skal dra på helsestasjonene for å leke jeg haha...Da er neste sprøyte i skolealder og neste kontroll til 2 årsdagen.

Tiden har jammen gått fort. Husker vi var på kontroller hver mnd til 1 årsdagen.

Hadde så bekkenløsning etter at jeg gikk til byen, så måtte sitte der til samboern kunne hente meg igjen klokka 5[8|] hadde da time hos hs klokka 12, så det ble noen timer.[&:]
Heldigvis hadde jeg selskap i ei venninde og tulla hennes på 10 mnd. ble et par latte på oss gitt.

Er også uke 32 idag....og jeg vet jeg har vært dårlig på bilder osv. pgr data reprasjon og lånedata osv osv. men alle har vel sett Keiko???[:)]

Perfekte, lille Linnea[:)] Håper hu slipper unna bivirkningene da[:)]

Også håper jeg at bekkenproblemene dine forsvinner mirakuløst iløpet av natta[;)] Tror IKKE at du ligner på Keiko.. du ser vel like fantastisk ut som forrige gang[:)]

neeeeeeeeeeeei, give me bilder!!! :D
hehehe

fine linnea! fine mål! :D

btw, jeg tenker på dere to hver kveld Ellie legger seg, for da må vi dra i spilledåsesauen hun
fikk i hemmeligvenn gave av dere når hun var nyfødt! :D

ORIGINAL: vw*engel

neeeeeeeeeeeei, give me bilder!!! :D
hehehe

fine linnea! fine mål! :D

btw, jeg tenker på dere to hver kveld Ellie legger seg, for da må vi dra i spilledåsesauen hun
fikk i hemmeligvenn gave av dere når hun var nyfødt! :D

hehe så koslig[:)]

når jeg legger linnea å går ut av rommet, så tar det ikke lang tid før jeg hører spilledåsa hennes, da har hun dratt i den hehe...må jo smile av de også.
bilder kommer.
skal se hva jeg får tid og ork til[:)]

sliter veldig med pusten og magen for tiden. hadde en del smerter igår[&:] ble faktisk litt redd. så jeg kuuuuler'n fullt ut. men ikke lett det heller når en skal underholde snuppa også.[8D]

det tror jeg på at det ikke er !!!
jeg synes det er tungt å underholde henne til tider, og jeg er ikke gravid!!!

hender seg hun får dratt i snora til sin spelledåse også, men er ikke så langt hun greier å dra....

Back
Topp