I dag tidlig og utover dagen har jeg hatt bittelitt lyyysrosa utflod..Jeg har blitt fulgt opp med blodprøver hos privat gyn da jeg har vært der mye opp igjennom( ikke i forbindelse med fertilitet) og de kjenner meg godt.. De tilbød meg derfor å få ta blodprøver hver uke gratis.. Tok en på tirsdag som var når jeg var 5+2 som var på 2100 ( med fin stigning fra prøvene uken før), tok ny prøve i dag 5+4 og verdien har nå sunket til 1800.. Nå sitter jeg bare å fordøyer det hele og venter på å begynne å blø.. Får ringe gyn i morgen så jeg evt kan få henvisning for å å satt det hele i gang, orker ikke å gå å vente i flere dager eller lenger..
Jeg vet det er mange som har vært i gjennom dette flere ganger, eller prøvd å få barn lenge ..Jeg trøster meg med at vi er i 2 PP og prøver å holde motet oppe, veldig trist er jeg uansett selvom vi ikke har rukket å prøve så lenge..
Masse lykke til til alle dere andre <3 <3
Jeg vet det er mange som har vært i gjennom dette flere ganger, eller prøvd å få barn lenge ..Jeg trøster meg med at vi er i 2 PP og prøver å holde motet oppe, veldig trist er jeg uansett selvom vi ikke har rukket å prøve så lenge..
Masse lykke til til alle dere andre <3 <3