Da var det over...

Tt90

Betatt av forumet
I dag tidlig og utover dagen har jeg hatt bittelitt lyyysrosa utflod..Jeg har blitt fulgt opp med blodprøver hos privat gyn da jeg har vært der mye opp igjennom( ikke i forbindelse med fertilitet) og de kjenner meg godt.. De tilbød meg derfor å få ta blodprøver hver uke gratis.. Tok en på tirsdag som var når jeg var 5+2 som var på 2100 ( med fin stigning fra prøvene uken før), tok ny prøve i dag 5+4 og verdien har nå sunket til 1800.. Nå sitter jeg bare å fordøyer det hele og venter på å begynne å blø.. Får ringe gyn i morgen så jeg evt kan få henvisning for å å satt det hele i gang, orker ikke å gå å vente i flere dager eller lenger..

Jeg vet det er mange som har vært i gjennom dette flere ganger, eller prøvd å få barn lenge ..Jeg trøster meg med at vi er i 2 PP og prøver å holde motet oppe, veldig trist er jeg uansett selvom vi ikke har rukket å prøve så lenge..

Masse lykke til til alle dere andre <3 <3

Så utrolig trist! Kondolerer så masse! Håper vi ser deg fort igjen her inne !

[emoji173][emoji173][emoji173]

Det er aldri noe gøy uansett hvor lenge man har prøvd.. Varme klemmer til deg [emoji173]️[emoji173]️

Det er aldri noe gøy uansett hvor lenge man har prøvd.. Varme klemmer til deg [emoji173]️[emoji173]️
Takk!Nei, er ikke det.. Har fått en ny respekt for de som har vært i gjennom dette, spesielt flere ganger og holder motet oppe.. Prøver å se på det på den måten at jeg kommer til å sette ekstra stor pris på det den dagen det går <3

Så utrolig leit og høre, uansett om man har prøvd lenge eller ikke, så det like vondt :(

Klem :Heartred

Første, andre eller tolvte pp, sorgen er like stor uansett for man gleder seg like mye uansett hvor fort det klaffer. Varme klemmer din vei. Vet det er vondt og håper du har flotte folk rundt deg.

Ååå, så utrolig trist å høre.. :( Stor, varm klem til deg:Heartred
Og det er ikke mindre trist for deg å miste som en som har prøvd lenge.. Sorgen er den samme! :Heartred

Huff så leit [emoji17] det har lite å si hvor lenge man har prøvd osv. Det er utrolig sårt uansett!
Lykke til med prøving igjen snart da, håper spiren holder seg fast neste gang [emoji173]

Alltid trist når det ikke går veien...Masse lykke til med prøving igjen! :Heartred

Back
Topp