Da var det over..

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Begynte å blø en del frisk blod på jobb i kveld. Fikk inn til ul, mn var for tidlig å si noe. Skal tilbake om en uke. Men nå er det klumper også, så får vel bare innse at det ikke gikk denne gangen heller :(
Lyset i tunnelen er ganske langt borte nå ja. Er det ikke meningen at jeg skal få bli mamma..? :'(
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Neei Plexy! Så forferdelig trist! Krysse alt eg har for at UL om ei veka vise at spiro klamra seg fast!
 
Utrolig trist, krysser fingre og tær for at det har gått bra tross alt. Det er klart du skal få bli mamma!

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Uff, det var ikke gøy.. håper d er noe der likevel!
 
Nei og nei...Så grusomt!

Føler med deg! Trøsteklem
 
Last edited:
Off så fælt :( Er så grusomt å miste... stor klem til deg og dine
 
Så forferdelig trist! :(
Krysser fingrene for at en ny spire klorer seg fast om ikke lenge!
 
Off nei og nei. Utrolig leit! Ikke lett å gå å vente en uke på ul heller. For uansett hvor sikker en er på en sa så er det jo alltids et lite håp for at det ikke skal være det. Eller at det skal være to inni der.
du får forberede deg på det verste og håpe på det beste!
 
Så trist <3 håper spiren snart sitter igjen!!!
 
Åneei :( så utrolig trist! Mange klemmer <3
 
Back
Topp