Da var det over...

snartmammatilto

Betatt av forumet
Har hatt to dager med positiv el test, men i dag var den negativ igjen, så da er vel eggløsningen over da. Det har ikke  blitt så mye sex denne gangen, men det kan jo hende at vi har vært heldige likevel.
Tror dere det har noe hensikt å ha sex i dag?
 
Vet ikke hvordan det er jeg, men hadde hatt sex uansett jeg, så trenger du ikke å tenke på at du ikke hadde det ihvertfall...[:D] Lykke til...
 
ORIGINAL: svimsa

Jeg tror (?) det er slik at EL testen er positiv to dager, og dagen ETTER har du EL? (med forbehold om feil) [8|]

 
noen andre som vet?
 
ORIGINAL: svimsa

Jeg tror (?) det er slik at EL testen er positiv to dager, og dagen ETTER har du EL? (med forbehold om feil) [8|]

 
 
Det der har jeg hørt ett eller annet sted jeg også når jeg tenker meg om, men jeg er ikke sikker på det... men 2 som har hørt det?? kanskje det er noe i det da???[8|]
 
Kan ikke svare på det, desverre....Men du, det kan faktisk være nok å ha sex bare en gang, så lenge det er på det rette tidspunktet! [:)]
 
får satse på at det var riktig tidspunkt da [;)]
 
Hopp i det, mer er bedre en mindre.. Håper på full klaff hos dere [:)]
 
ORIGINAL: Vilblimor

Hopp i det, mer er bedre en mindre.. Håper på full klaff hos dere [:)]

 
 
Signerer denne!!!![:D][:D]
 
ORIGINAL: Apple

Eggløsning skjer ca 24 timer etter positiv test. Testene slår nemlig ut på hormonet LH som stiger ca et døgn før eggløsningen.

Man kan positiv test to dager, og da er det etter den siste positive at eggløsningen skjer. Så hvis du hadde positiv test i går og negativ i dag, vil det si at du har eggløsning i dag. Så hopp i seng! [;)]

 
Se der.. da er det ikke over alikevel[:D]
 
ORIGINAL: *chima*

ORIGINAL: svimsa

Jeg tror (?) det er slik at EL testen er positiv to dager, og dagen ETTER har du EL? (med forbehold om feil) [8|]



Det der har jeg hørt ett eller annet sted jeg også når jeg tenker meg om, men jeg er ikke sikker på det... men 2 som har hørt det?? kanskje det er noe i det da???[8|]


Mener jeg også har hørt om noe sånt...Så bare hoppe til køys...Bedre en gang for mye en for lite...Eller???[8|]
 
Jippi!!!
 
Da er det bare å hoppe til køys når lillemann har lagt seg da. Håper også at det klaffer nå, har tross alt holdt på et år snart
 
Lykke til med prøvingen i kveld!!![:D][:D][:D]
 
Back
Topp