Da var det over.

sandra 22

Gift med forumet
Da var det over for min kjære bestemor[:(]
Berit oline 81 år gammel..Håper du har det godt dit du kom..
uff så trist asså,er skjikkelig ekkelt...har grini ganske mye i dag, å mikael stakkar spør meg om jeg er sint[&o]stakkar gutten min...har fortalt han att "mor" er syk å att hu er borte nå.. Han går rundt å sier mor er syk,mamma..
uff måtte bare skrive d til dere her inne..godt å få skrevet litt..

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Kondolerer [&o]
Ikke lett for de små å forstå det der.

klem

Så trist å høre. Fikk tårer i øynene jeg...
Jeg VET at hun nå er et sted der hun har det godt og ikke kjenner smerte. Det er et trygt sted der de alle sitter og ser ned på oss, av og til kommer de på besøk, av og til gir de oss en hjelpende hånd, og i triste situasjoner stryker de oss lett og trøstende over kinnet. Bestemoren din er med deg og vil alltid være det. Gjem minnene godt i hjertet ditt <3

ORIGINAL: Kvitre

Så trist å høre. Fikk tårer i øynene jeg...
Jeg VET at hun nå er et sted der hun har det godt og ikke kjenner smerte. Det er et trygt sted der de alle sitter og ser ned på oss, av og til kommer de på besøk, av og til gir de oss en hjelpende hånd, og i triste situasjoner stryker de oss lett og trøstende over kinnet. Bestemoren din er med deg og vil alltid være det. Gjem minnene godt i hjertet ditt <3

Å nå feller jeg noen tårer ijen,kvitre....dette var utrolig fint skrevet,,tusen tusen takk..Dette varmet virkelig..

Takk til alle andre som har gitt meg klemmer...tusen takk..

En varm klem til deg. Det er tungt å miste en kjær bestemor.

ORIGINAL: maman

Uff, kondolerer! Er trist å miste noen man er glad i[:(]

Så trist å høre[:(] Kondolerer så mye Sandra..
Er så vondt å miste noen man er glad i[:(]

Back
Topp