da var det over.... :(

Miss.H.

Elsker forumet
Jaja, det var vel det tenker jeg... [:(]

Fikk mensen smerter på jobben idag, så fikk komme til hos legen... da hadde jeg blødd pittelitt, hun sa at det kunne være abort, eller muligens ikke.
det var ikke noe de kunne gjøre fra eller til..

så gikk jeg på toalettet når jeg skulle gå, og da var det akkurat som en vanlig menstruasjon...

nå blør jeg og har vondt.. det er nok ikke noe håp.. er helt fortvilet, har ikke flere tårer snart...

greide ikke logge meg inn på BV heller, så dette er en annen profil jeg hadde fra før som jeg nå har endret til den jeg vanligvis bruker! alt er så trist nå.. hadde gledet meg så grådig til å bli mamma for første gang.. [:(]

uff så leit.. [:(] Håper det ordner seg for deg og at du snart får drømmen din oppfyldt.
var du langt på vei?
*klemmepå*

Så trist!

(siden dette er en annen profil enn du har hatt her før, såvidt jeg forstår, kjenner vi deg under et annet navn?)

takk, det er det jeg ikke er sikker på, har legetime nå på mandag.. men hun legen jeg snakket med idag, mente jeg var 6-7 uker på vei. pga syklusene mine, og at det kunne være jeg blødde pga at det er nå jeg egentlig skulle hatt mensen...

men det er en del blod, så har egentlig ikke så mye håp

Så utrolig trist, hvor langt var du på vei? [&o]

ja dette er en gammel profil jeg ikke har brukt engang, rotet når jeg skulle lage profil første gangen, men har nå endret det gamle navnet til dette navnet :Miss.H. var nødt å bruke denne profilen siden den vanlige ikke funket plutselig....

Det andre navnet har sikkert ingen sett før, profilen som jeg vanligvis bruker har det samme som nå; Miss.H

ble litt vanskelig å forklare... men men

Stakkars deg. All medfølelse.
Sender deg bøttevis med trøsteklemmer!!
Håper det ikke går lange tiden før det sitter en ny spire der, og at den klarer å klore seg fast hele veien!

Tusen takk!

Å nei så trist [:o] kjenner den følelsen veldig godt. Ikke så mye som hjelper akkurat nå, men håper det ikke går lenge til neste gang spiren sitter, og da i 9 mnd! Trøsteklem.

Uff, det var leit å høre![:(] Vet hvor utrolig vondt det er!! Ønsker dere masse lykke til, og ta godt vare på hverandre!

Ånei så trist!![:(] Føler virkelig med deg!!

Håper du kommer deg fort og at en ny spire sitter kjapt!

[:(]

Goklem

Det var veldig trist å høre[:(] Håper du har noen rundt deg nå og at det ikke er lenge før en ny spire sitter. Klem

Ånei, så trist[:(][&o]
skulle ha gitt deg en stor klem nå, men sender en over i hvert fall
håper du snart har en ny spire som klorer seg fast i 9 mnd. [:)]

Uff, trist[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Hoppla

Uff, trist[:(][:(][:(]

Tusen takk for støtten.. jeg klarer ikke slutte å gråte.. dette er noe av det verste jeg har vært med på..
Alle planer og tanker om en liten baby.. håper jeg får sjansen på ny. dette unner jeg ikke min verste fiende. [:(]

ORIGINAL: SunShin

uff så leit.. [:(] Håper det ordner seg for deg og at du snart får drømmen din oppfyldt.
*klemmepå*

signerer[:(]

huff da, dette var kjempe trist, ikke gi opp.... vet d er vanskelig nå... men plutselig.... så er prinsen eller prinsessen der...[:D]

huff så leit... :(

Back
Topp