Da var det over for meg..

Ventepølse

Flørter med forumet
7+5 i dag og hadde en plutselig kraftig blødning, blør fortsatt litt friskt blod... Kvalmen forsvant på sekundet så da regner jeg med at jeg har abortert :( får ordne meg legetime på mandag for man må vel forsikre seg om at alt er ute? Har aldri hatt en sa før, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Legevakten kan vel ikke hjelpe meg nå uansett?

Så trist :( Gir deg en stor klem. ❤️Legevakta gjør nødvendigvis ikke så mye. Men skader jo ikke å ringe. Jeg har kommet meg rett inn hos gyn for å få bekreftet at alt er ute. Følger det med smerter med den blødningen? Når jeg hat hatt mine har jeg hatt uutholdelige smerter.

Veldig trist :( de gjør nok ikke så mye på legevakta en lørdags kveld. Jeg havna på LV sist, da venta vi 5 timer før jeg fikk komme inn og ble så sendt til sykehuset pga veldig ensidige smerter, måtte utelukke ex.u. Om du greier å vente så tror jeg det beste er å ta kontakt med fastlegen mandag morgen og bli henvist da. Sender deg mange klemmer.

Ingen smerter annet enn murringer, så venter nok til mandag hvis det ikke tar seg opp i morgen.... Man får liksom beskjed om at det kan skje de første 12ukene, men det føles fryktelig tungt likevel...

Huff så leit! God klem :) jeg vet så godt hvor leit dette kjennes. Ta vare på deg selv

Huff så trist!! :( Varme tankar til deg og partneren din. ❤️ Håpar det klaffar igjen veldig snart!

Selv om alle er klar over at det kan skje de første 12 ukene, så er det tungt likevel. Så det er lov å sørge. Håper du har god støtte rundt deg. <3

Åå, nei, så trist :( Kjenner så godt hvordan det føles. Mange klemmer til deg <3

Klem ❤️

Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men ikke glem at mange faktisk opplever blødninger i svangerskapet. Hvis du bor i en by, ville jeg bestilt tidlig UL på mandag for å sjekke.

Hvis det skulle vise seg og ha gått galt, så ønsker jeg deg lykke til videre. En SA er sårt og trist. Vet hvordan det er.

Ingen smerter annet enn murringer, så venter nok til mandag hvis det ikke tar seg opp i morgen.... Man får liksom beskjed om at det kan skje de første 12ukene, men det føles fryktelig tungt likevel...
Hvordan går det med deg?

Back
Topp