Da var det over[emoji22]

lmn86

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Da var det snart over her[emoji22] MA 6+5, fått medisiner for å få det ut nå! Og med beskjed om å vente to sykluser med oppstart, så ble dette ekstra vondt! Etter forrige SA tok det 8 uker før jeg fikk TR igjen, og nå må jeg vente til syklusen etter dèt igjen også! Tipper nytt fryseforsøk i September, noe som føles fryktelig lenge til[emoji22]

Masse lykke til fremover damer[emoji173]️ jeg logger av forumet over sommeren, men kommer sterkere tilbake[emoji173]️

Skriver til deg her også jeg.

Er så lei meg på dine vegne nå :( Dette var virkelig vondt :Heartred
Kommer å heier på deg over sommeren!

Klem :Heartred

Så trist å lese[emoji22][emoji169] Skjønner godt at du trenger en pause fra forum[emoji169][emoji169] Sender mange klemmer din vei, ta vare på hverandre[emoji169][emoji169]

Masse lykke til og jeg gleder meg til å heie på deg etter sommeren [emoji169]

Nei, så utrolig leit.. God klem til deg!

Ånei :( Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173] Vet hvor forferdelig det der er, får helt vondt i magen av deg. Ta vare på hverandre [emoji173]

Dette var bare helt ufattelig trist :( Vet hvor forferdelig vondt du har det nå, vrenger seg i hele meg...ikke lenge siden jeg gikk igjennom det samme. Ta godt vare på hverandre fremover, og bruk sommeren til å bearbeide sorgen.
Send meg gjerne en pm om du har behov for å snakke. God klem :Heartred

Livet kan være så tøft og urettferdig. Sende deg mange gode tanker og håper dere får en fin sommer og at pausen gjør litt godt. Så skal jeg krysse både fingrer og tær når dere begynner prøvingen igjen:Heartred

Takk for gode ord❤️ Er på tredje kuren nå, uten særlig fremgang i å få det ut! Bare enorme smerter, kjipt å ha rier uten premie! Håper det er over snart!!!

Uff så trist :( Fikk greie på at jeg hadde kjemisk i dag. Var "gravid" i to dager, og i lykkerus. Føler meg tom nå. Kan bare såvidt tenke meg hvordan du har det, som var så mye lenger på vei ❤ sender deg en stor trøsteklem, og så sees nok vi etter sommeren ❤

Takk for gode ord❤️ Er på tredje kuren nå, uten særlig fremgang i å få det ut! Bare enorme smerter, kjipt å ha rier uten premie! Håper det er over snart!!!
Håper det snart er over kjære deg. Husker enda hvor vondt det var, fysisk og psykisk. Rett og slett det jævligste jeg har opplevd. Håper du får mye smertestillende, og ikke nøl med å ta/ be om mer! Jeg synes at en varmepute var lindrende etter det verste var over. Får så utrolig vondt av deg nå :(:Heartred

Uff så trist :( Fikk greie på at jeg hadde kjemisk i dag. Var "gravid" i to dager, og i lykkerus. Føler meg tom nå. Kan bare såvidt tenke meg hvordan du har det, som var så mye lenger på vei ❤ sender deg en stor trøsteklem, og så sees nok vi etter sommeren ❤

Å nei, så trist

Gode klemmer til deg❤️

Håper det snart er over kjære deg. Husker enda hvor vondt det var, fysisk og psykisk. Rett og slett det jævligste jeg har opplevd. Håper du får mye smertestillende, og ikke nøl med å ta/ be om mer! Jeg synes at en varmepute var lindrende etter det verste var over. Får så utrolig vondt av deg nå :(:Heartred

Det virker som det nå etter 4 kurer begynner å tømmes og smertene er kraftig redusert! Er spent på UL imorra! Helt enig, jævligste jeg har vært med på også!! Fikk masse smertestillende og har liggi med varmeflaske i hele dag! Var lindrende det☺️ Veldig glad for at jeg har vært på sykehuset og ikke hjemme hvertfall!

Det virker som det nå etter 4 kurer begynner å tømmes og smertene er kraftig redusert! Er spent på UL imorra! Helt enig, jævligste jeg har vært med på også!! Fikk masse smertestillende og har liggi med varmeflaske i hele dag! Var lindrende det☺️ Veldig glad for at jeg har vært på sykehuset og ikke hjemme hvertfall!

Åhhh, så godt å høre at det verste er over. Godt du var på sykehuset og fikk mye smertestillende :Heartred

Uff, jeg føler sånn med deg! Det var ikke sånn det skulle bli. Det er fryktelig vondt!

Sender deg en stor trøsteklem! Bruk sommeren til å komme deg.

:Heartbigred

❤️❤️

Back
Topp